בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בימיו יבוא גואל"

חיה לוי מברכת את משפחת אטינגר לרגל הולדת הבן

  • כ"א אדר ב תשע"ו - 17:11 31/03/2016
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

גם אני, כמו רבים, שמעתי בחדשות את הבשורות הטובות של הולדת בן למשפחת אטינגר הצעירה. גם אני, כמו רבים, שמחתי כל כך, אך באותה שעה הזלתי דמעה.

תחושת שותפות בשמחה הגדולה והקלה שעבר בשלום, בידים מלאות ובד בבד תחושת זעם גדול והתקוממות כנגד העוול המשווע המתמשך כנגדם.

רציתי לבטא ולו במעט את השותפות הזו ולהיות פה לעוד נשים רבות ועוד רבים אחרים ולומר לזוג הצעיר ולמשפחה המורחבת מזל טוב מזל טוב! אתם בליבנו, אנו מתפללים לשלומכם אנחנו לא שוכחים אתכם, אף שאודה ואבוש, שאני לא מצליחה להדחיק את תחושת אוזלת היד שאנו לא עושים מספיק ובעיקר גם לא יודעים מה לעשות.

אבל בליבנו ובתפילותינו אנחנו אתכם ועם כל שאר אסירי ציון בכל רחבי ארצינו. במעשים קטנים ביום יום אנחנו מכוונים שיהיה לזכותכם להצלחתכם ולהצלתכם.

ברחובות ועל גבי המסכים מחזה הבלהות המעוות, ממשיך להשתולל והחדשות של היום "משכיחות" לצערינו את הצרות של אתמול.

אך כמה סמלי זה שדווקא בעת כזו נולד הבן הראשון למשפחת אטינגר. בעלי השררה שהשעה משחקת בידיהם עצרו את מי שבעיניהם הוא המבוקש מספר אחד, שמו אותו תחת סורג ובריח בתנאים מחמירים ואף שכבר הגיע זמן השחרור דאגו להאריך את המעצר.

ובתוך החושך בוקעת נהרה של אור. אור נצחי, למי שמגלם בעיניהם מסרים שצריך לבער ולהסתיר יש המשך צאצא ובעז"ה כן ירבו. ובימיו יבוא גואל בעז"ה, שנזכה כולנו להיות שותפים לבשורת הגאולה הפרטית והכללית!!

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד