בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גן נעול? או גל נעול?

שם הקוד למבצע גירוש עמונה יאה לרוח הגבורה הנושבת מן ההר • דעה

  • י"ח כסלו תשע"ז - 13:29 18/12/2016
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

יש מי ממקבלי ההחלטות שקבע כי לגירוש עמונה יינתן שם קוד מבצעי והוא "גן נעול". ביודעין או שלא ביודעין נוגע שם זה בשורש המאבק על עמונה ואף יאה הוא לרוח הגבורה הגדולה הנושבת מן ההר הטוב הזה, כבלעם בשעתו שביקש לקלל ונמצא מברך.

מקור השם הוא בפרק ד פסוק יב בשיר השירים:
"גַּן נָעוּל אֲחֹתִי כַלָּה, גַּל נָעוּל, מַעְיָן חָתוּם" והנה עינינו רואות במעיין האנשים, נשים וטף שלא חודל מלעלות בהר, אוהבי הארץ ודורשי טובתה מתקבצים ובאים לה ומשמשין לה כחומה אנושית בצורה וחתומה.
הלב היהודי החם גובר על צינת החורף החודרת עד העצמות ומוכנה בחפץ לב לשמש כתירוץ טוב לשוב הביתה אל הבטוח החם והמוכר, אך לא כאן!! לא הפעם!!

הגן הנעול הולך והופך לגל שלא ניראה כמותו מאז ימיה "הטובים" של גוש קטיף, כאשר לב ההמון הבריא יצא לרחובות ולשבילים בדרך של מסירות נפש ליעד הנכסף. לא יכל הציבור להכיל עוד את ד אמותיו הפרטיות, הבין שמה שקורה כאן זו הסטוריה וקביעה לדורות ולא די לו בישיבה מול המקלדת או המסך והוא קם וניצב בגופו, לב ההמון הבריא שלא הסכים לעוול הלא נתפס של עקירת חבל התיישבות שלם ונתינתו לצמאי דם.

הגל העולה הוא חדש ישן עליו חונכנו וגדלנו
וברבות השנים נראה כנשחק ומטשטש
וכעת שב לתחייה במלוא הדרו. קולות צלולים עולים ומספרים את אשר ידוע לנו מימים ימימה, זכותנו וחירותנו על האדמה הזו היא כבעלים עליה ולא כמתנצלים ושורדים בתוכה.

החלטת גיבורי עמונה לקרוע לגזרים את ההסכם איננה החלטה קלת דעת של חבורת נערים מתלהמים היא נעשתה בשיקול והקרבה שלא תתואר, היא היא לב ליבה של הרוח המפעמת במפעל ההתיישבות עוד לפני עידן ההסכמים הארור שהביא עלינו חרפה והשאיר רבים וטובים מאיתנו חסרי כל, נתונים לחסדם של פוליטקאים שהבטחותיהם משרתות רק את עצמם ולא מחזיקות מים.מכאן גם שכל הצגת מתווים כאלה ואחרים הם נסיונות גסים של ההתעללות וההתשה בתושבי עמונה שהרי אין בהם ממש מלבד תעתוע של ממשלת הימין שעושה כאילו כל שביכולתה לסייע לעמונה אך ידייה שלה חתומות על חורבנה

תושבי עמונה ותומכיהם הגיבורים הם הם שומרי הגן האמיתים נכונים לעמוד בפרץ אל מול כל איום לפגוע או לחבל בגן הם עשו ועושים זאת עד לרגע זה גם כאשר כל עתידם נתלש,נעקר ומתפזר בעלטה וכי מה נוכל לבקש מהם עוד? אל נא נדבר עוד גבוה גבוה, נחלק פקודות וירטואליות מן המסך הזוהר. על כולנו מוטלת החובה להגיע לעמונה לא במחשבה! לא ברצון! בפועל ממש, לשמש מעטפת גלים נעולים וחתומים לשומרי הגן העמונאים שפרצו את הדרך הזו ולומר בקול חד וברור מפתחות הגן בידנו ואין לאיש לא מבית ולא מחוץ אחיזה בהם!!

אין הסכמים על ארץ ישראל

העם הזה ראוי לאדמתו ואדמתן ראויה לו

"גן נעול אחותי כלה, גל נעול מעיין חתום"

באהבתי והערצתי אותכם
תושבי עמונה הגיבורים
וכל אוהבי הארץ באשר הם שם

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד