בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משפט ללא נאשמים, רמז?

המצב הבטחוני הרעוע וההתעללות בעוד ועוד נערים יהודים קשורים זה בזה בצורה ברורה

  • כ' כסלו תשע"ו - 10:55 02/12/2015
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

בישראל המוצפת אירועים קשה לשים לב להכל, שלא לדבר על לפתח רגישות ובטח שלא לדבר על הירתמות לטובת שינוי הדברים, ולא, לצערי לא מדובר פה באיזה מעשה טוב או צדקה שבהם מובן שיש מי שיכול לסייע ויש מי שלא, אנו מאבדים את הבית!!! מאבדים את היושר הצדק והשפיות והכל נעשה תחת כותרות רבות והסחות דעת שונות, ואין כאן אצבע מאשימה על האזרח הפשוט שנכפתה עליו מציאות משוגעת של טרור ופחד וכל מבוקשו הוא לשוב לביתו ולנעול את הדלת.

אך עלינו לזעוק זאת מפני שאלה ואלה קשורים זה בזה. לא נוכל לבקש שיגרה ובטחון ממדינה שהופכת מיום ליום ליותר ויותר חסרת אחריות ונוהגת בדורסנות ודיקטטורה של ממש כלפי אזרחיה ומול אויביה מגלה הכלה, איפוק ואמפטיה חסרת גבולות, שוכחת לגמרי מאין באה ולאן היא מבקשת ללכת ועל אילו שורשים בנתה וזקפה קומתה.

ישנם עיוותים שחלפו על פנינו מבלי ועם לשים לב, בעבודה ומאמץ רב של התקשורת והמדיה ספגנו אותם בצורה כזו או אחרת ולא מפני שהם בסדר או מתקבלים על הדעת, עיוות נשאר עיוות אך המציאות חולה (כבר אמרנו) ואשר על כן שתקנו לנוכח הרחקות מנהליות ומעצרים מנהליים רדיפות והתעללויות בנערים וקטינים יהודים אוהבי העם והארץ דברים שלא שמעתם אוזן ובוודאי שלא בישראל הציונית, זו המבקשת לשמש דוגמא לאומות העולם - מהי דמוקרטיה וחמלה.

לפני שאמשיך הייתי רוצה להביא הגדרה מילונית פשוטה למושג "מעצר מנהלי":

"מעצר מִנהלי – הוא השמת אדם במעצר בתנאי כלא ללא משפט, מעבר לצורך לנהל תשאול חקירתי ושלא לצורך הגנה עליו. מעצר מנהלי נעשה לרוב מסיבות ביטחוניות. מעצר מנהלי מוגדר בחוק ברבות מהמדינות הדמוקרטיות, אולם בדרך כלל לא נעשה בו שימוש ואירגוני זכויות אדם מבקרים אותו בתכופות בשל הפגיעה בזכות להליך משפטי הוגן ובשל הסכנה לניצולו לרעה".

ואולי לראשונה אני נתקל במעט אי אמון בדיוק שבהגדרה המילונית, לפחות בחלקה, בה כתוב "אולם בדרך כלל לא נעשה בו שימוש", כיום ישנם 40 הרחקות מנהליות ולמעלה מ-5 מעצרים כנגד אזרחים יהודים שגילם לא עולה מעל גיל 24. עוד כתוב שלרוב השימוש נעשה "מסיבות ביטחוניות" רק שבפועל רוב המעצרים הם פוליטיים ואידאולוגיים אחרת אין לדבר הסבר לכך שמתוך 45 אנשים לא נמצאו שום הוכחות שקבילות בבית משפט בכדי להעמידם לדין בצורת הליך משפטי נורמטיבי, כזה שאמור להתנהל במדינה המתיימרת להיות מגנה על זכויות האדם, ואתאפק ולא אשאל במה עסוקים אצלנו ארגוני זכויות האדם שהרי די לחכימא ברמיזא.

השימוש החוזר שוב ושוב בכלי הכוחני והמופרז הזה של מעצרים והרחקות מנהליים הם תעודת עניות קשה למשטרת ישראל ולכל מי שקשור לאכיפת החוק,ישנם אנשים במדים ובחסות המדינה המשתמשים בכוחם שלא כדין ובעברינות של ממש, וזה מבלי לדבר על החקירות עצמם בהם מופעלים כנגדם (ילדים ברובם להזכיר) לחצים נפשיים קשים ביותר כמו שרק שירות הביטחון הכללי יודע והכל כמובן גדוש בחשאיות וצווי איסור פרסום והרבה הרבה רעש וצלצולים מ"החלונות הגבוהים" דבר שרק מגדיל את אי האמון הקשה של האזרחים במערכת המשפט ועל מסוגלותה להיות ישרה ורודפת צדק דבר שכבר הורגש הרבה לפני פרשיות טרור יהודי למיניהם.

לאחרונה שוב מדברים על התפתחויות דרמטיות בנושא "הטרור היהודי" שעצם השימוש בצמד המילים הזה הוא מקומם לשים בכפיפה אחת ריסוסי גרפיטי מול פיצוץ אוטובסים חטיפת ילדים ורצח ולאור כל האמור תוהה לעצמי, לו יצויר כי תצליח המערכת המשטרתית להוציא הודאה מאותם אלה החשודים בטרור יהודי מה ערך הודאתם אם היא הוצאה מהם בדרכים שאינם כשרות???

ימים שחורים באו עלינו ומתקפת הטרור המשתוללת היא רק תסמין לבעיה, הבעיה היא של מנהיגים ומקבלי החלטות שאבדו את שפיותם ונאמנותם הבסיסית ביותר והקודמת לכל והיא הנאמנות לבני עמם, הבעיה היא של מדינה היורקת ובועטת בכל הערכים עליהם גדלה, ואיך אפשר לצפות להישגים ביטחוניים ושגרת חיים כאשר אין צדק ויושר ואם תמצאו מעט מאלה המילים הם כבר מזמן מעוותים לגמרי והופכים חייל לאויב ומחבל לבן אנוש כעוס שרק מביע מחאה.

מחלוקת היא דבר חיובי ולגיטימי, ומעבר לכך דבר שקיים בצורה טבעית בעולם האנושי. איני מצפה שמשהו כאן יסכים או שלא יסכים למעשים או החשדות המיוחסים לילדים האלה אך קורה כאן אסון ועליו אין מחלוקת, אסון שאם נמשיך לשתוק ולהשתיק אותו יביא אותנו לחורבן הרבה יותר גרוע מהתמודדות עם טרוריסטים צמאי דם והדברים כאן אינם קשורים לשמאל או לימין אלא לעתיד העם הזה כעם בריא תקין ומעמיד את השאלה האם המדינה היא באמת מדינת כל אזרחיה???

האם אתם הייתם מוכנים לדור במדינה בה בכל רגע נתון יכולים לובשי מדים (ואפילו כאלה שלא) לטול ממכם את חירותכם וזכויותיכם הבסיסיות ביותר ללא כל משפט או הוכחה? על בסיס השערות וחשדות בלבד?!?!? ללא עורך דין ללא טלפון ללא שופט ולזמן כמעט בלתי מוגבל?!?!?

אפשר לדבר רבות על המצב הביטחוני המופקר אך צריך להבין שהדברים מתחילים אצלנו והפרצה קוראת לגנב והפצעים שאנו גורמים לעצמנו שמדממים הם הם שמביאים את חיות האדם להריח את דמנו ולהרוג בנו, ואל תאמרו שאין הדבר קשור שהרי אותו חוסר צדק המאפשר לשפוט אזרחים ללא כל הוכחה ומשפט הוגן, הוא אותו חוסר צדק המשחרר מחבלים עם דם על הידיים וחס על חייהם בזמן שאזרחים תמימים נרצחים פה כדבר שבשגרה.

אם אשמים אלה הילדים או האנשים - העמידו אותם לדין כמו שראוי למי שעבר על החוק וביצע פשע, אם אינם אשמים - הניחו להם לנפשם!!!

או שאולי אמת שהיא חשאית כל כך אינה אמת!!

ומשפט המתנהל ללא נאשמים ושופט מרמז על כך שהמאשימים הם הם הנאשמים!!!

רצחתם לנו את הזכויות

קברתם את הדמוקרטיה

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד