בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קורבנות "השלום"

  • ט' טבת תשע"ו - 10:52 21/12/2015
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

אלה המוצאים נחמה בשיתוף הפעולה עם תקשורת השמאל, שכבר טפטפה לנו חזק מאוד שמדובר בטרוריסטים.. עוד לפני שבכלל הובאו בפני שופט, ראו עורך דין (שכאמור ראו עורך דין רק לפני יומים כאשר הם שם כבר 21 יום!!),או בכלל לפני שהוצגו איזה שהן ראיות לבית המשפט.

ושלא נהיה תמימים, כי אם היו איזה שהן ראיות, לא היו מכים ילד בן 15 באיברים רגישים בגוף (ואני מקווה שכולם מבינים מה זה אומר), עד כדי אובדן תחושה והקאה.

אני מאמין (וכך גם עולה מהמידע שיש לעורכי הדין), שלמשטרה אין שום קצה חוט בעניין דומא, אך בשלב מסוים הבינו עברייני השב"כ שיש להם פה קלף חזק לעשות מה שנקרא "ניקוי אורוות", ולטפל בכל מקרי ״תג המחיר״ הלא מפוענחים (שגם להם אין ראיות), כאשר עניין דומא נותן להם שקט פעולה ממערכת המשפט והציבור כולו, שהרי לוקח זמן "לפענח את אחד המקרים המזעזעים בשנים האחרונות" (נשמע לגיטימי, לא?) ובזמן הזה פשוט מתעללים בהם.

לדעתי כל מה "שפתחו" בחקירה לא קשור לדומא אלא מידע או הודאות על מקרים אחרים (שכזכור הוצאו מתוך טירוף של עינויים וספק אם הם אמינים), בתקווה שאולי בסוף יגיעו גם לדומא. וצריך לזכור ששר הבטחון כבר הודיע שיש לו מידע, והוא יודע בדיוק מי הם.. אז אם זה היה כזה ברור למה זה לוקח הרבה זמן? מסיבה אחת פשוטה: זה ל-א קשור לדומא!!

זה מסביר הרבה דברים, ביניהם הסיבה שממשיכים להחזיק חברים שיודעים בוודאות שיש להם אליבי לדומא אבל אולי לא אליבי לדברים אחרים.. דומא זה רק כיסוי. אומנם כיסוי הכי טוב שהם יכלו לקבל, וכזה שנותן להם את כל חופש הפעולה לעשות ככל העולה על רוחם באופן ״מאושר״.

כולנו מבינים היום למה משתמשים גורמי "אכיפת החוק" בצו איסור הפרסום קרוב לחודש ימים. מה שחשבנו שקיים מתוך "שיקולים ביטחוניים" כאלה ואחרים, משמש היום למתן מרחב לכיסוי עברות ברוטליות של עברייני השב"כ שמענים קטינים בצורה מזעזעת ושפלה.

האם מישהו עצר את עצמו לשאול איזה צדק יש בהוצאת הודאות מתוך עינויים? וכמה רחוק עוד ילכו רק בכדי שאמירתו המזעזעת והבוגדנית של נשיא המדינה "בני עמי בחרו בטרור" תמצא סימוכין בכל מחיר?

יש כאן עלילת דם!! אין ראיות, יש עינוים!!!!

אני מזועזע להבין למפרע כיצד נראית ועל מה בנויה ״ההתפתחות הדרמטית בחקירה" של עברייני החוק.

דמוקרטיה?!? חוק? צדק? זכורנם לברכה.

ושאלת השאלות ״האם זה הם? ״

אז לכאורה, כמו שאנו רוצים שיטפלו במחבלים ערבים, אז כך צריך לנהוג בכל המחבלים.. גם אם הם ילדים יהודים אזרחי המדינה. נשמע מאוד מוסרי, נכון?

אבל צריך להבהיר כאן דבר ברור: זה לעולם, אבל לעולם! לא יכול להיות אותו דבר! המניע שמביא יהודים למעשים כאלה (אם בכלל זה נכון), הוא רחוק שמים וארץ מהמניעים שעליהם בנוים כל תשתיות הטרור הערבי כפי שאנו מכירים אותו.

הם רוצים להרוג ולטבוח בנו, לא בגלל אל אקצה ולא בגלל יש"ע ולא בגלל האישה החולה שעוכבה במחסום, הם רוצים ורצו וירצו לטבוח בנו רק! בגלל שאנחנו יהודים!!

ואילו אנחנו, אנחנו רק רוצים להיות חופשיים ובטוחים בארצנו.

ומי שקל שכלו להשוואות ביניהם ובינינו, וכל מי שמאמין אחרת, הוא תמים שמושפע מהמערכה התקשורתית הקשה נגד הימין.. ובעצם כנגד כל מי שסובר שמקומנו כאן על האדמה הזאת ולא בשום מקום אחר..

בכאב וזעזוע.

אלישוב הר שלום

תגובות (11) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד