בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תג מחיר תסמין או הבעיה?

המאבק בתסמין והתעלמות מהמחלה רק יוליד אין סוף תסמינים

  • כ"ד אב תשע"ה - 16:23 09/08/2015
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

כל כך קל לצעוק ולהשפריץ כותרות בכל מיני צבעים להדגיש פסקאות בשחור, כאלה המוסיפות אש למדורה אש להמשך חורבננו המדיני והביטחוני.

אך עם המחזיק באמונה ושכל ישר אין לו יד ורגל בשיגעון הזה שרובו ככולו מגיע מהתקשורת וממנהיגי המדינה השרויים בטירוף ולחץ הנובע מחוסר דרך ומתוך כך העדר פתרון ושיתוק המתפשט בהם כאשר הם נצרכים לעמוד מול הבעיה בשורשה מעדיפיםמסתפקים בהשתקת התסמינים, ושימוש מופרז בחומרי טשטוש והרדמה.

הרדמת הציבור מהסכנות האמתיות העורבות לו וטשטוש אירועי העבר שהרי אם אין זוכרים את העבר, ההווה הוא רק מגש לטעויות חוזרות ונשנות.

אל נשקר לעצמנו. אין אנו בטוחים בארצנו וודאי שלא עצמאים בהחלטותינו. יש המבקשים להרגיל אותנו לשרוד את ההווה, להשלים עם הקושי, ולהכיל את העיוות, וכאשר כבר אי אפשר להסתיר את החולי הוא משפריץ לכל כיון וגובה קורבנות רבים, ומאחר ובטשטוש והרדמה כללית עוסקים המנהיגים ברור מאוד מדוע אלה המבקשים להתפכח ולהתעורר הופכים להיות אויביה והיא עושה הכל בשביל להשתיקם הופכת אותם למקור כל בעיותיה - וכמה נוח להתנער מאחריות כבדה ודורשת, להסתתר מאוחרי הסחות דעת כמו תג מחיר או קונספירציה מפוברקת על הקמת מחתרת יהודית שבראשה עומד לא אחר מאשר חתן טרי בן 23 הכותב בבלוג אישי מדי פעם בפעם.

שואלים איך אפשר שלא לגנות?

אני אינני מגנה מפני שאני מבין שתג מחיר זה רק תסמין לבעיה עמוקה יותר! ואלה המבקשים לשים את תופעת התג מחיר בראש סדר היום הציבורי תוך שכנוע ושטיפת מוח כי זהו הדבר המביא עלינו את כל הרע הם הם שגרמו להולדת התופעה וככול שהיא מחמירה ידע הציבור שהשורש נרקב עוד ועוד ואותם אנשים המופקדים על ביטחוננו מוליכים אותנו לאבדון! הבעיה האמתית מתפשטת ומפזרת חולי, הורסת כל חוסן אז איך לא יזעקו התסמינים???

אני אינני מפנה אצבע מאשימה על חבורה של ילדים עם ספריי ובקבוק דלק, אני מפנה אצבע מאשימה על מדינה השולחת את טובי בנייה למות בשדה הקרב רק מפני שאין להם את העמוד שדרה לומר שחיי אזרחיה קודמים לאזרחיי האויב.

ולא זו בלבד והלוחמים השבים בחיים עומדים למשפט על כך שעשו את המוטל עליהם (והדבר הזוי עד כדי כך שטוב שלא נתבקשו להתנצל על כך שחזרו בחיים). אני אינני מפנה אצבע מאשימה על אדם הכותב את דעותיו הקיצוניות בתוך פוסט מסכן בפייסבוק ומנסה קצת לפרוק את כאבו ותסכולו, יהיו דבריו מפגרים ככול שהיו. אני מפנה אצבע מאשימה לנשיא המדינה שבמקום לשאת דברים המחזקים את רוחו של העם גם הוא פוצח במחול הגינויים ומחליש את הציבור וגורם לעוד פילוג ושנאה מתוקשרים ומופצים בכל מדיה אפשרית.

אפשר לשאול ולדון אם תג מחיר מועיל או לא מועיל לבטחון המדינה אך מישהו עצר לשאול האם הגינוי מוסיף לבטחון המדינה?

לא!!!!!

בשורה התחתונה משקרים לנו.

משחקים בלב הישראלי התמים והרחמן מעמיסים עליו עוד חדשות וידיעות כדי שלא יזכור מה הוא אכל לארוחת בוקר, ואיך יזכור שהתג מחיר קיים רק 6 שנים!!!

שהרבה לפניו התפוצצו לנו אוטובוסים ונחטפו לנו חיילים והרבה אחריו נהרגו לנו נשים ילדים מבוגרים וזקנים, והגרפיטי והשטיח השרוף הם רק תירוץ - רק הסחת דעת מהעובדה שאין מענה ברור וחזק לטרור האמיתי שמכרסם בנו מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו אז כדי להעניק אשליית ביטחון יצרו מושג של טרור חדש כזה שחשבו שיוכלו להפיל עליו הכל והוא יישאר שותק ומציית, ושמו בישראל, טרור יהודי.

תג מחיר זהו התסמין לבעיה הוא איננו הבעיה!! המאבק בתסמין והתעלמות מהמחלה רק יוליד אין סוף תסמינים, טפלו במחלה תשיבו את הביטחון, הרוח והעוז לעם ולחייליו ותראו כי התסמין יעלם, מאידך גם המחלה.

הכואב את כאב עמו.

מכאן אני שולח חיזוק לחברי היקר מאיר אטינגר, שכל ליבו אהבה ומסירות נפש לעם והארץ ונפל קורבן למנהיגות מפוחדת.

המפחדת לומר די לצרותינו!!!

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד