בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כך הגיבו ב'איגי' לתחקיר הקול היהודי

תחקיר הקול היהודי העלה שאלות על הנתונים שמסתירים לכאורה בארגון איגי מהורי הילדים. בתגובה הראשונית לשאלת ה'קול היהודי', השיבו לנו בארגון 'איגי' באיומי תביעה, והעלו, כצפוי, את הרצח במצעד בירושלים

  • אורי קירשנבום
  • ט"ז אלול תשע"ה - 21:30 31/08/2015
גודל: א א א
האירוע במצעד התועבה בירושלים (מדא)
האירוע במצעד התועבה בירושלים (מדא)

בשבוע שעבר פרסמנו בקול היהודי תחקיר שערכנו בנוגע להתנהלות של "ארגון הנוער הגאה – 'איגי'" בנושא החתמת הורי החניכים על טפסי "אישור הורים" לפעילויות שונות. בכתבה הצגנו תצלומים של טפסי "אישור הורים" וכן צילומי מסך מפורום הארגון מהם עולה כי באופן עקבי מהות הפעילויות והקשר שלהם לארגון ולתכנים הקשורים אליו לא מוצגים להורים בטפסים הללו. בסוף הכתבה הבאנו גם את תגובת הארגון לטענות שהועלו.

אך התגובה שהצגנו היא לא התגובה הראשונה שקיבלנו מהארגון. בתחילה, כשהגיע אלינו מידע בנושא, פנינו ל"מועצת ארגוני הילדים והנוער", גוף המאגד תחתיו מספר ארגוני נוער, לקבלת תגובה. פנייתנו אז לא כללה ראיות או ממצאים כלשהם אלא אך ורק בקשה לתגובה בנוגע למידע שהגיע אלינו.

הם הפנו את הטענה לארגון "איגי". מנכ"לית הארגון, מנדי מיכאלי, שלחה לנו תגובה נזעמת ואיומים: "בתגובה לשאלתך, המידע שבידיך שיקרי וחסר כל בסיס. למסיבת פורים הארגונית יצא נייר עם לוגו של 'איגי-ארגון נוער גאה'. נראה לנו כי מטרתך להשמיץ את ארגוננו ולנסות לפגוע בו, תגובה מעט גסה אחרי הרצח שארע. באם תפרסם מידע שקרי זה נאלץ לתבוע אותך על הוצאת דיבה ולהגיש נגדך תלונה במועצת העיתונות. אם אתה שוחר צדק וטוב, נציע לך בעתיד לנסות ולקרבבין הקהילה שאתהכותב לה ומייצגלבין ארגון הנוער הגאה, שכןיותר ויותרנערים ונערותמהמגזר הדתי על זרמיו השוניםאוזרים אומץ לפנות לאיגי כדי לקבל עזרה. ובכך משפרים אתאיכות חייהם. מה דעתך?".

רק לאחר שהפנינו אליהם את הממצאים שהצגנו לאחר מכן בכתבה, שלחה לנו מנכלית הארגון את התגובה שהבאנו בכתבה.

מה דעתכם?

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד