בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אוהד חמו אוהד חמאס?

פעיל הגיש תלונה שמשטרה כנגד כתב ערוץ 2 לאור הרקע בתמונת הפרופיל בחשבון הטויטר שלו. "נכון שתמיד אומרים שערוץ 2 מייצג את השמאל, אבל לא ציפיתי למצוא את זה"

  • אברהם שפירא
  • כ"ה אלול תשע"ה - 13:17 09/09/2015
גודל: א א א
חמו על רקע דגלי חמאס בטויטר (אריאל ליבנה)
חמו על רקע דגלי חמאס בטויטר (אריאל ליבנה)

פעיל ימין אריאל ליבנה, הגיש אתמול (שלישי) תלונה במשטרה כנגד כתב ערוץ 2 אוהד חמו, זאת בטענה כי הכתב תומך בטרור. לדבריו, תמונת הפרופיל בחשבון הטויטר שלו, בה מופיעים דגלי חמאס, מהווה הסתה והזדהות עם טרור. כמו כן, פנה ליבנה גם לרשות השנייה לטלוויזיה.

"נכנסתי לרשת החברתית 'טויטר' ונתקלתי בפרופיל של כתב חדשות ערוץ 2, אוהד חמו, שמשמש ככתב לענייני "שטחים" והתיישבות בחדשות 2", מספר ליבנה. "בתמונת הפרופיל שלו ראיתי משהו מוזר - ברקע התמונה היו דגלים ירוקים עם כתובת בערבית. ישר חשדתי שאולי מדובר בארגון טרור".

התלונה כנגד אוהד חמו במשטרת כפר סבא

"נכון שתמיד אומרים שערוץ 2 מייצג את השמאל הקיצוני ועוד כל מיני אמירות כאלה, אבל לא באמת ציפיתי למצוא את מה שמצאתי. לאחר בירורים הסתבר לי שההשערות שלי באמת היו נכונות. הדגלים האלה באמת שייכים לארגון הטרור "החמאס", ארגון שלחם נגדנו בעזה במבצע צוק איתן, ארגון ששלח מאות ואלפי טילים לעבר כל מדינת ישראל ואותו ארגון שאחראי על רציחתם ופציעתם של אלפי אזרחים ישראלים" אמר ליבנה.

"באיזה עוד מדינה יש כתב שמרשה לעצמו לשים דגלים של ארגון טרור שפועל כנגד המדינה שלו ועוד בתמונת הפרופיל שלו? מעניין גם אילו תגובות הוא היה מקבל במדינות אחרות אם הוא היה שם דגל של ארגון טרור שפועל כנגד המדינה שאותה הוא מייצג. אני יכול להבין איכשהו שקורה מצב שבו כתב מצלם את עצמו בפעולה וברקע מתנוססים דגלים של ארגון טרור, אבל לשים את זה בתמונת הפרופיל זו הגזמה וזו הסתה וזה גם מייצג אמירה מסוימת של הזדהות מוחלטת".

"לא נשארתי אדיש לנושא ובאותו ערב שלחתי תלונה לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו על אותו כתב שלדעתי אין לו מקום בטלוויזיה הישראלית לאחר שהוא מביע הזדהות עם ארגון טרור שרוצה בהשמדת מדינת ישראל. השלמתי את המשימה ושלחתי נגדו גם תלונה במשטרה על הסתה כנגד מדינת ישראל ועל תמיכה בארגון טרור שפועל כנגד מדינת ישראל" סיים ליבנה.

מהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הגיבו למכתבו של ליבנה וכתבו, כי "הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו וכמוה נציבות פניות הציבור אינן מפקחות על ערוצי תקשורת פרטיים של כתבי חברת החדשות כדוגמת טויטר. עם זאת" ציינו במכתב, "אעביר הערתך לתשומת לב הזכיין".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד