בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האונס הלאומני: התחיל בחברות ונגמר בתקיפה

מהעדויות המרכזיות בפרשה מתברר: חברות וסחר בסמים קדמו לתקיפה האכזרית. "הם אמרו לי שזה מה שמגיע ליהודיה"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ג אייר תשע"ו - 07:44 31/05/2016
גודל: א א א
אילוסטרציה (דוברות המשטרה)
אילוסטרציה (דוברות המשטרה)

עשרה ימים של השתקה, זיגזג בין 'לאומני' ו'לא לאומני' וכעת גרסת המשטרה מצדדת כי תקיפת הצעירה בתל אביב בידי ערבים, בוצעה על רקע לאומני. מעדויות המעורבים בפרשה התשובה די ברורה אולם הן גם חושפות פרק נוסף בקשרים שבין יהודים לערבים.

"יש ביני לבין אחד החשודים היכרות מוקדמת", סיפרה הקורבן, צעירה נכה כבת 20 מתל אביב, בחקירתה. היא הסבירה כי מדובר בחברות 'לא ברמה גבוהה'. "זו לא פעם ראשונה שביחד עם אחי ואשתו היינו בבית של "הפלסטינים" האלה".

אותם ערבים, החשודים במעשה האונס האכזרי בתל אביב, מתגוררים בדירה הסמוכה לביתו של אחיה של הצעירה. באותם הימים, שהתה המתלוננת בביתו של אחיה. מתמלולי החקירות, שנחשפו בערוץ 10 אמש, עולה כי גם האח ניהל קשרים מפוקפקים עם אותם צעירים ערבים.

"נהגתי בעבר לקנות סמים מסוג מריחואנה וחשיש מהפלסטינים", אמר האח בחקירתו. "אנחנו שכנים, שותים מדי פעם קפה ולפעמים אני קונה מהם סמים. לפעמים אחותי הייתה איתם ביחד בדירתם אבל לזמן קצר מאוד בכל פעם. מעבר לכך תמיד היינו יחד בזמן שביקרנו אצלם. בימים שלאחר המקרה הרגשתי שמשהו בהתנהגות של אחותי שונה, לכן ביקשתי מאשתי שתברר".

הגיסה שחזרה בחקירתה את אשר שמעה מהקרבן. "היא אמרה לי 'הם אמרו לי שזה מה שמגיע ליהודיה'. לאחר מכן היא הצליחה להימלט לא לפני שאיימו עליה שהם היא תספר הם ירצחו את כולם".

גם גרסתה של הצעירה לא מותירה מקום לספק. "תוך כדי הם קיללו אותי קללות כמו 'יהודיה מסריחה' וכדומה ואיימו עלי לא להתלונן. שניים מהם ירקו עליי והטילו עליי את מימיהם".

בינתיים, מעצרם של שני החשודים הוארך אתמול בבית המשפט, וכעת המשטרה מנסה לאתר את החשוד השלישי.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד