בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בזכות" גל"צ: הפרקליטות שינתה עמדה

נעם פדרמן נחקר במשטרה בחשד להסתה לאלימות בשל המילים: "צריך לטפל בשמאלנים, הם הבעיה שלנו". לאחר פנית גל"צ הפרקליטות בוחנת כתב אישום • מבט לתקשורת

  • כ"א סיון תשע"ו - 13:48 27/06/2016
גודל: א א א
פדרמן. ארכיון
פדרמן. ארכיון

בגלי צה"ל "התרברבו" היום (שני) בתכנית החדשות שמגיש רינו צרור, כי בזכות פרסום הקלטה בה נשמע נעם פדרמן, הוא נחקר במשטרה ונבחנת הגשת כתב אישום כנגד בידי הפרקליטות.

ארגון "שלום עכשיו" פנה לפרקליטות המדינה בדרישה לפתוח בחקירה כנגד נעם פדרמן מחברון בטענה שהאחרון הסית לאלימות בנאום שנשא באזכרה שנערכה לרבל יום השנה לרצח הרב כהנא הי"ד, בהם אמר: כי יש "לטפל בשמאלנים", וכי "הם יותר גרועים מהערבים".

מהפרקליטות נמסר בתגובה כי לא ראו לנכון לפתוח כנגדו בהליך פלילי, וכי אינם חושבים שבמקרה זה, על אף הדברים החמורים שנאמרו, ההליך הפלילי הוא הפיתרון.

כשהגיע ההקלטה המלאה לגלי צה"ל, פרסמו ברדיו את ההקלטה, ולאחר מכן שינתה הפרקליטות את דעתה והחליטה לבחון את ה"חומרים". פדרמן זומן לחקירה וכעת בוחנת הפרקליטות את הגשת כתב האישום בעניינו.

הנה הדברים שאמר פדרמן: "הבעיה היא לא הערבים, הבעיה היא השמאלנים הארורים. הם אלו שתוקעים סכין בגב האומה. אמרו פה שהם מבולבלים, שהם הזויים. הם לא חיים בפנטזיה, הם פשוט לא רוצים שתהיה כאן מדינה יהודית. זה הבעיה העיקרית שלנו וצריך לטפל בהם".

בתגובה לדברים אמר פדרמן בשיחה עם הקול היהודי:"שמאלנים ארורים. לא חוזר בי משום דבר. כל מה שנאמר היה אמת. שום חקירה לא מפחידה אותי". לגבי העובדה שהפרקליטות שינתה את דעתה, אומר פדרמן: "את האמת, אני מתפלא שזה לא הייתה דעתם מלכתחילה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד