בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ההסתה נגד הרבנים: "חקרו את אנשי מר"צ"

פעילו שמאל הפגינו מול ביתו של הרב עמאר. עו"ד בן גביר דורש לפתוח בחקירה. "אם היה מדובר בננערי גבעות, סביר להניח שהיו נחקרים במרתפי השב"כ"

  • כ' חשון תשע"ז - 08:49 21/11/2016
גודל: א א א
הרב עמאר בירושלים (מאיר אלפסי)
הרב עמאר בירושלים (מאיר אלפסי)

לאחר הגרפיטי שרוסס סמוך ללשכתו של הראשון לציון הרב שלמה עמאר ובו ציור של דגל "הקהיל הגאה", הפגינו אמש (ראשון) אנשי שמאל מארגונים שונים מול לשכתו של הרב עמאר בירושלים וקראו לו להתפטר מתפקידו כרב העיר.

ההסתה נגד הרב עמאר עלתה מדרגה, לאחר שהרב עמאר התראיין ל'ישראל היום' ואמר כי ניתן להתגבר על "נטיות הפוכות" ואין להימשך אליהן. המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב "לא מאמינים בשנאת חינם", "ואהבת לרעך כמוך", "לא שותקים על מה שהרב עמאר" ועוד. מול המפגינים, התייצבו פעילים שהביעו תמיכה ברב עמאר, ביניהם ברוך מרזל ובנצי גופשטיין.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

בתוך כך, עו"ד איתמר בן גביר פנה בדחיפות למשנה לפרקליט המדנה עו"ד עמית א ייסמן, בדרישה לעצור את אנשי מר"צ שביצעו את פעולת 'תג המחיר בירושלים', כלשונו, וריססו את הגרפיטי על משרדי הרבנות הראשית והמועצה הדתית בירושלים. אלו שריססו את הכתבות, הפיצו לאחר מכן ברשת את מונותיהם, כשהם גלויי פנים, מיד לאחר ביצוע המעשה.

במכתבו למשנה לפרקליט המדינה שאחראי על מעצרם והגשת כתבי אישום של נערי גבעות רבים, בעוון תג מחיר, כתב עו"ד בן גביר כי "אני פונה אל אדוני בהמשך לאירוע החמור בו אנשי מר"צ בפנים גלויות ריססו גרפיטי, חיבלו במבנה והטילו אימה ופחד על לשכתו של הרב הראשי לירושלים. אין לי ספק כי אילו היה מדובר בנערי גבעות המרססים במסגד וזהותם הייתה ידועה הם היו נעצרים ואדוני היה נותן לחקירתם עדיפות ומן הסתם היו נתונים כעת במרתפי השב"כ", כתב עו"ד בן גביר.

"הרב הראשי לירושלים אינו פחות חשוב ממופתי מוסלמי, מעשה התועבה שעשו אנשי מר"צ אינו פחות מפגיעה בקודשי דת המקודשים למסולמים ואודה לאדוני אם יורה על פתיחת חקירה באופן מיידי".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד