בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ערוץ 10 - גם פייק ניוז וגם אפס הוגנות עיתונאית"

בארגון חוננו תוקפים בחריפות את ערוץ 10 על הפרסום הערב. "גם פייק ניוז וגם אפס הוגנות עיתונאית"

  • ל' ניסן תשע"ז - 20:59 26/04/2017
גודל: א א א
אולפן ערוץ 10. ארכיון (צילום מסך)  (צילום מסך)
אולפן ערוץ 10. ארכיון (צילום מסך) (צילום מסך)
הערב פורסמה כתבה בערוץ 10, בה נטען כי ארגון חוננו, הפועל להענקת סיוע משפטי לאזרחים ואנשי כוחות הבטחון שנקלעו לבעיות משפטיות עקב המצב הבטחוני, תמך בארגון האסירים היהודים בניגוד לחוק.
בארגון חוננו תקפו בחריפות את חדשות ערוץ 10 ואמרו כי הערוץ חתך את תגובתם ולא פרסמה במלואה. "גם פייק ניוז וגם אפס הוגנות עיתונאית".

בארגון נתנו את התגובה הבאה לערוץ - "ארגון חוננו פועל באופן מדוקדק על פי דרישות החוק. מדובר ב"פייק ניוז" נוסף מבית ערוץ 10. לא ראינו את כתבי ערוץ 10 נוברים במסמכי עמותות אשר עוינות את ישראל." תקפו את ערוץ 10 בחוננו.

בחוננו לא הסתפקו והוסיפו עקיצה לערוץ על רדיפתו את הארגון ואת רה"מ נתניהו "עם דקות השידור שערוץ 10 השקיע בספרי החשבונות של חוננו אפשר לחשוב שמדובר בעמותה שהעומדים בראשה הם משפחת נתניהו" סיימו את תגובתם.

בארגון הסבירו כי התגובה החריגה באה על רקע רדיפות חוזרות ונשנות מצד הערוץ וכלי התקשורת, גורם בחוננו סיפר "מדובר בחומרים שפורסמו כבר 5 פעמים בכלי התקשורת השונים, אותם נתונים וכל פעם ממחזרים, הארץ, ערוץ 10, עוד פעם הארץ ואז עוד פעם ערוץ 10. זה כבר לא תקשורת עניינית זו רדיפה, רדיפה שמזכירה את האובססיה של כלי התקשורת השונים כנגד ראש הממשלה נתניהו. חוננו עומדת בכל דרישות החוק, נבדקנו פעם אחר פעם ע"י שלטונות המס, ומעולם לא נדבק בנו רבב, נמאס כל היום להסביר למי שלא רוצה להקשיב" אמרו.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד