בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הלם מהדמוניזציה שגל"צ עושה לנו"

דבריה של תושבת עמונה עוותו וסולפו בכתבה בגל"צ. בתחנה סרבו לתקן את נוסח הכתבה למרות פנייה אליהם

  • י"ד חשון תשע"ז - 11:09 15/11/2016
גודל: א א א
פעילים בצעדה לילית לעמונה (הלל מאיר TPS) הלל מאיר TPS
פעילים בצעדה לילית לעמונה (הלל מאיר TPS) הלל מאיר TPS

הדמוניזציה נגד המתיישבים חוזרת?! תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל הוציאה מהקשרם דברים של תושבת עמונה וציטטה בשמה אמירות חמורות שכלל לא אמרה.

תמר ניזרי, תושבת עמונה, התראיינה הבוקר בתוכניתו של ניב רסקין בגלי צה"ל. במשך השיחה ניסה רסקין לחלץ מתמר אמירות ברורות לגבי אופי המאבק הצפוי אם וכאשר יתייצבו חיילים לביצוע הרס היישוב. תמר אמרה שהיא לא תרים יד על חייל אך איננה מוכנה לקחת אחריות על מעשיו של אדם אחר.

בסוף הראיון אמר רסקין לתמר: "תמר, אבל אותו חייל שיבוא לפנות כי הוא קיבל פקודה, יכול להיות גם מהיישוב שלך, או שכן, או חבר, או ידיד משפחה, ולא מרימים יד על חייל צה"ל".

תמר הגיבה: "תשמע ניב, גם החיילים של היטלר קבלו פקודה. אז מה?! יש פקודות ויש חוקים ויש היגיון ושכל ומוסר בסיסי אנושי שאין כזה דבר שבמדינת ישראל מגרשים יהודים מעל אדמתם, אז בא נמצא פיתרון לערבים האלה". רסקין אמר בשלב זה: "אני חושב שהלכת רחוק מדי עם העניין הזה של היטלר ועם העניין הזה של להרים יד על חיילים", ותמר בשלה: "לא מבצעים פקודות בעיניים עוורות".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

בכתבה שעלתה באתר גל"צ בחרו להוציא את דבריה של תמר מהקשרם ואף לצטט בשמה דברים שכלל לא אמרה. בכתבה נכתב: "תמר ניזרי, תושבת עמונה מזה כמעט 20 שנה, מאיימת לתקוף באלימות את חיילי צה"ל אם יבואו לפנות את המאחז כפי שקבע אתמול בג"ץ - ומכנה אותם "חיילים נאצים"".

(צילום מסך מהכתבה בגל"צ)

יהוידע, בעלה של תמר, הגיב לדברים שנכתבו באתר גל"צ: "אני בהלם מהדמוניזציה שגלי צה"ל, הרדיו של חיילי צה"ל, מנסה לעשות לנו. זה פשוט לא יאומן, זו חוצפה וזה פשוט מגעיל אותי. אנחנו רואים שהיא אמרה בפירוש שגם החיילים הנאצים קבלו פקודה ובצעו אותה וזה לא אומר שכל פקודה צריכים לבצע. החתן של ביתנו הבכורה הוא חייל צה"ל היום, אי אפשר להעלות בכלל על הדעת שהיא קראה להם נאצים והם מביאים את זה כציטוט שהיא כביכול אמרה שהחיילים הם נאצים".

כעת בוחנים במטה המאבק את ההיבט המשפטי של הדברים.

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד