בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עתירה לבג"ץ נגד מח"ש: מדוע לא חקרתם תקיפת קטין?

ארגון חוננו הגיש עתירה לבג"ץ בדרישה להורות למח"ש לחקור תלונה של קטין בן 14 בגין תקיפה חמורה של שוטר בתחנת משטרה

  • יח"צ
  • כ"ז כסלו תשע"ז - 08:33 27/12/2016
גודל: א א א
אלימות משטרתית. ארכיון
אלימות משטרתית. ארכיון

ארגון חוננו הגיש עתירה לבג"ץ בדרישה להורות למחלקה לחקירות שוטרים לפתוח בחקירת תלונה חמורה שהגיש קטין בן 14 בגין אלימות קשה של שוטר כלפיו בתחנת משטרה.

על פי התלונה, שנסגרה ללא חקירה, בנימוק של "חוסר עניין לציבור", השוטר דרש לקבל את מכשיר הפלאפון של הקטין, אשר עוכב בגין הכשלת שוטר, וזאת בשל תיעוד בו נראה השוטר מסרב למסור את פרטיו לנער וחבריו.

הקטין תיאר כי השוטר הכניס אותו לחדר וערך עליו חיפוש. לאחר שלא מצא את מכשיר הפלאפון החל לחנוק אותו, להכות אותו באגרופים ובעיטות, עד אשר הסכים לומר הקטין אצל מי מחבריו נמצא המכשיר.

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו הגיש ערר על ההחלטה לסגור את התיק, ולאחרונה הודיע מחלקת העררים של הפרקליטות כי היא דוחה את הערר.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

בעקבות כך החליט עו"ד יאדו לעתור לבג"ץ. בארגון חוננו מסבירים כי עוד בטרם ההכרעה האם גרסת הקטין אמינה ומגובה בראיות, העתירה מכוונת לשאלה יסודית, כיצד בתלונה כה חמורה לא נפתחת חקירה לבירור האירוע.

"לא נסכים לכך שתלונה של קטין לפיה שוטר הרביץ לו מכות רצח בתחנה תיסגר בלא בדיקה וחקירה", אומר עו"ד מנשה יאדו. "אני מאמין כי בית המשפט יחזיר את התיק למח"ש ויורה לה לפתוח בחקירה."

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד