בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קטין הותקף קשות בידי שוטר ששבר את ידו

הנער נעצר ופונה לבית חולים ללא ידיעת הוריו. "מי שהיה צריך למצוא עצמו הערב במעצר זהו השוטר ולא הנער

  • יח"צ
  • ד' אדר תשע"ז - 21:44 02/03/2017
גודל: א א א

קטין כבן 14 הותקף היום (חמישי) קשות בידי שוטר מימ"ר ש"י בסמוך לכוכב השחר. כתוצאה מהתקיפה נפצע הקטין ופונה בליווי שוטרים לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים שם אובחן כי ידו נשברה כתוצאה מהתקיפה.

בבית החולים סרבו השוטרים לקטין להודיע להוריו כי הוא פונה לבית החולים אמנם עוברים ושבים סייעו לו ופנו לארגון חוננו אשר מיד דיווח למשפחתו ושלח עו"ד לבית החולים. לאחר מספר שעות שוחרר הנער מבית החולים ונלקח ע"י השוטרים למעצר בחשד לתקיפת שוטרים. בשעה זו עו"ד זאב וולף מארגון חוננו הגיש ערר דחוף לבימ"ש השלום בירושלים בבקשה להורות על שיחררו.

הפצוע בבית המעצר (חוננו)

האירוע החמור התרחש הבוקר, בגבעת הבלאדים הסמוכה ליישוב כוכב השחר. תושבי המקום סיפרו "הבוקר הגיעו מספר שוטרים למקום, כחלק מהתנכלויות נשנות וחוזרות כלפינו, הם נכנסו למגורים ודרשו תעודות זהות מהנערים, ביקשנו מהם לצאת מהמקום בתגובה הם החליטו לעצור את אחד הנערים." סיפרו.

"שוטר בשם עופר רביבו תפס את הנער והחל למשוך אותו בחוזקה, נער אחר פנה אליו ואמר לו בלי אלימות, בתגובה החל השוטר עופר רביבו לתקוף את הנער בחוזקה, הפיל אותו על הקרקע, בעט בו בעוד הנער צורח מכאבים, וצועק לו שברת לי את היד. לאחר מכן הם אזקו את הנער ועצרו אותו. השוטר פשוט איבד את העשתונות והתנהג בטרוף" תיאר התושב.

בתגובה לאירוע מסרו בארגון חוננו "מדובר באירוע תקיפה חמור של קטין בידי שוטר שקימות כנגדו כבר מספר תלונות על תקיפות בכוונתנו להגיש מח"ש ותביעה בעניין ולמצות את הדין עם השוטר האלים."

עו"ד משה פולסקי מחוננו הוסיף " מדובר במעצר שווא לחפות על האלימות המשטרתית. הנער אינו עשה כלום, שוטר אלים ריסק את ידו בברוטליות, מי שהיה צריך למצוא עצמו הערב במעצר זהו השוטר ולא הנער".

ח"כ בצלאל סמוטריץ אשר מסייע במקרה מסר " הסרטון והתמונות מטרידים מאוד ואמורים להדיר שינה מעיני כל מי שהדמוקרטיה וזכויות האדם יקרים לו. האלימות המשטרתית היא נגע שצריך לבער. שוטרים אלימים צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח. אני קורא למפכ"ל ולשר לבט"פ לחקור את המקרה הזה במהירות וביעילות ולמצות את מלא חומרת הדין עם השוטרים שסרחו".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד