בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוחרר החשוד בהסתה נגד נאור

  • י"א אדר תשע"ז - 17:02 09/03/2017
גודל: א א א

המשטרה ביקשה היום מבית משפט השלום בירושלים לשחרר למעצר בית למשך 14 יום את החשוד בפרסום הסתה נגד נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור. השופטת קרן מילר קיבלה את הבקשה באופן חלקי והורתה על מעצר בית למשך 7 ימים.

בדיון התברר כי מעצרו של החשוד הוארך בעיקר בשל טעות של המשטרה, שטענה כי בני משפחתו לא פתחו להם את הדלת כשהגיעו להחרים את המחשב, ומכיון שכך ישנו חשש משמעותי לשיבוש החקירה כל עוד המחשב אינו בידי המשטרה. היום התברר כי השוטרים טעו בכתובת והגיעו לבית של משפחה אחרת, ובקשת המעצר הנוספת התבססה בעצם על טעות השוטרים. רק לאחר ששוב הוארך המעצר, הגיעו השוטרים לבית הנכון והחרימו את המחשב, ולפיכך התבקש היום שחרורו של העצור.

עו"ד יוסי נדב המייצג את החשוד מטעם ארגון חוננו מסר בתגובה: "מסתבר שהמשטרה עושה איפה ואיפה במקרים של חשד לעבירות הסתה, כאשר מצד אחד בעת פרסום תמונתו של ראש הממשלה עם חבל תליה סמוך לצווארו ע"י סטודנטית ערביה מבצלאל, הסטודנטית שוחררה כבר בתחנה, אך כאשר אדם דתי ימני שמתנגד להחלטת בג"ץ לפינוי בתי יהודים ומגיב לפוסט שבו נראית נשיאת בימ"ש העליון במדי SS, הוא נעצר לכמה ימים והמשטרה מגיעה לפתחו של ביהמ"ש, עם בקשות שונות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד