בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מגורי תושבי עמונה טרם הוסדרו: מחאה בקואליציה

בני המשפחות שובתים רעב מזה 14 ימים מול בית ראש הממשלה

  • י"ז אדר תשע"ז - 09:25 15/03/2017
גודל: א א א
תושבי עמונה מפגינים בירושלים (הלל מאיר, tps)
תושבי עמונה מפגינים בירושלים (הלל מאיר, tps)

משפחות מגורשי הישוב עמונה מוחים היום (רביעי) בתוקף כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי הכנסת מהקואליציה המשתתפים באירוע "הגיבושון של הקואליציה", זאת בשעה שהם עדיין נמצאים בתנאים קשים וטרם הוסדר הקמת הישוב החדש שהובטח להם.

"לאן נעלמה הבושה?", אמרו מגורשי עמונה. "בשעה שאנו שובתים רעב כבר 14 ימים מול בית רוה"מ, בשעה שאנחנו עדיין שוהים מזה כחודשיים בתנאי פנימייה, אבלים על הרס וחורבן של יישוב פורח בארץ ישראל וממתינים להחלטת הממשלה, ראש הממשלה עורך נשפים וחגיגות לחבריו במקום לדאוג למחויבות הבסיסית שעליה חתם ולאשר מידית הקמת יישוב חדש לאנשים שפינה מהבית לאחר עשרים שנה", נמסר ממטה מאבק עמונה.

תושבי עמונה במאהל מחאה בירושלים

חברי מפלגת 'האיחוד הלאומי', השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ' הודיעו כי לא ישתתפו באירוע "הגיבושון של הקואליציה" וזאת במחאה על כך שנתניהו טרם הביא לאישור הממשלה את ההחלטה להקמת ישוב חדש למגורשי עמונה. "לא נוכל לחגוג ולשמוח עם הקואליציה כאשר אחינו ואחיותנו, מתיישבי עמונה נמצאים בתנאים מחפירים וראש הממשלה אינו עומד בהבטחתו להקים יישוב חדש עבורם", אמרו השניים.

משפחות מגורשי עמונה ביקשו לברך את השר אריאל וח"כ סמוטריץ' וקראו גם לשרים וחברי כנסת נוספים מהליכוד, מהבית היהודי ומהסיעות הנוספות שבקואליציה, להחרים את האירוע.

"אנו תושבי עמונה נתייצב הערב בגבעת אולגה מול האירוע ונאמר לחברי הקואליציה כי אם התחייבות רוהמ להקמת ישוב חדש רוהמ לא תצא לפועל מיידית, לא יהיה מנוס מעליה לקרקע גם ללא האישורים הנדרשים וחברי הקואליציה הם אלו שישאו בתוצאות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד