בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הליכוד העולמי נגד הBDS

מיזם חדש של תנועת הליכוד העולמי בשיתוף עם ארגון לב העולם.

  • יח"צ
  • ט' ניסן תשע"ז - 11:19 05/04/2017
גודל: א א א
נתי רום
נתי רום

בתנועת הליכוד קראו בימים האחרונים לכל חבריה להצטרף למאבק בארגוני החרם ובתנועת הBDSולקנות מוצרים מיהודה ושומרון וכך לחזק את העסקים הפועלים בהתיישבות.

"מחזקים את יהודה והשומרון - נלחמים בתנועות החרם", נכתב במייל שהוציאה התנועה לחבריה. "הליכוד העולמי קורא לכם להילחם בתנועות החרם בעולם. אנו ממליצים לכם לרכוש שי לפסח לקרוביכם בארץ ובעולם ממיטב המוצרים המיוצרים ביהודה ושומרון וכך להביע תמיכה בישראל ולהילחם בחרמות נגדה".

ב'לב העולם' מדווחים כי בעקבות הקריאה הצטרפו חברים מהליכוד העולמי למעגל התומכים של לב העולם והזמינו להם ולתומכים נוספים חבילות מוצרים מיהודה ושומרון.

ארגון לב העולם שולח מידי חודש לתומכי ישראל ברחבי תבל חבילות מוצרים מיהודה ושומרון ובהן יין, תמרים, שוקולד, דבש, שמן זית, קרמים ותכשירים שונים, בשמים ומוצרים רבים נוספים המיוצרים בידי תושבי יהודה ושומרון.

הליכוד העולמי הינה תנועה ציונית עולמית המאגדת את סניפי וחברי הליכוד מישראל ומהתפוצות, מנכ"לית תנועת הליכוד העולמי יפעת עובדיה- לוסקי סיפרה "תנועת הליכוד העולמי עוסקת יום יום בהסברה בעולם בעד ישראל ולמען ההתיישבות ואנו שמחים לעמוד יחד איתם במאבק בחרם. אנו בערב חג הפסח כבכל דור ודור גם כעת יש המנסים לפגוע במדינת ישראל, אך כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ."

מייסד לב העולם עו"ד נתי רום בירך את תנועת הליכוד העולמי על ההתגייסות במלחמה בחרם והוסיף כי "לצערנו האנטישמיות לא נכחדה מהעולם, וכעת היא תוקפת אותנו באמצעות חרמות וסימון מוצרים. המענה הנכון והאפקטיבי ביותר הוא להפיץ בעולם דווקא את המוצרים מליבת הארץ – יהודה ושומרון".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד