בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרבש"ץ שוחרר למעצר בית

בית המשפט בירושלים מתח בשנית ביקורת על המשטרה שלא שחררה את רבש"ץ הישוב בית חגי החשוד בפגיעה במתפרע ערבי. "אנו דורשים שהנער ייעצר ויסביר למה חדר לשטח הישוב"

  • כ"ב טבת תשע"ה - 16:33 13/01/2015
גודל: א א א
איש בטחון יורה לעבר ערבים. ארכיון. למצולם אין קשר לכתבה (עקרבא נט)
איש בטחון יורה לעבר ערבים. ארכיון. למצולם אין קשר לכתבה (עקרבא נט)

על אף המלצתה של שופטת בית משפט השלום בירושלים והביקורת שהטיחה אתמול במשטרה, הובילו היום (שלישי) שוטרי משטרת חברון את רבש"ץ הישוב בית חגי שבהר חברון לדיון בהארכת מעצרו בפני בית המשפט.

שוב בקשה המשטרה להאריך את מעצרו של רבש"ץ הישוב בשלושה ימים, אך השופטת חנה לומפ דחתה את בקשתם וקיבלה את טיעוניו של עו"ד איתמר בן גביר, בא כוחו של הרבש"ץ, שטען כי גם הארכת המעצר הקודמת לא נוצלה כיאות. בעקבות כך, שחרר בית המשפט את הרבש"ץ למעצר בית.

"בהחלטתי היה על המשטרה לבצע שלוש פעולות חקירה אך הן לא בוצעו מבלי שיהיה למשטרה הסבר, כך שאין בידי חומר חקירה נוסף שיכול לחזק את החשד כנגד המשיב שכפי שציינתי לא היה בעוצמה גבוהה באשר לעבירת הפציעה", כתבה השופטת בהחלטה.

"אנו מרוצים מההחלטה", מסר עו"ד בן גביר שייצג את החשוד והוסיף, "צר לי שמשטרת חברון עצרה את הרבש"ץ. אנו דורשים שהנער המתלונן ייעצר לחקירה ויסביר מדוע חדר יחד עם אחרים לשטחי הישוב. מכל מקום, הרבש"ץ עומד על גרסתו כי לא ירה".

בשבת האחרונה, הגיעו מספר נערים ערבים לשטחים הסמוכים מאוד לישוב בית חגי שבדרום הר חברון ויידו אבנים לעבר הכניסה לישוב. הרבש"ץ הגיע למקום והרחיק את הפורעים. אתמול, נעצר הרבש"ץ לאחר שאחד הילדים התלונן כי הראשון ירה לעברו והוא נפגע בידו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד