בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נהרגה בגלל סכסוך בין זוגות מתבוללים

בית המשפט התיר היום (ב') לפרסם: אורית לונדון נפלה קורבן לסכסוך בין שני זוגות מתבוללים בפסגת זאב ונספתה בשריפה

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"ג שבט תשע"ה - 14:04 02/02/2015
גודל: א א א

הפרשייה הותרה לפרסום: זוג מתבולל וערבי נוסף חשודים בהצתת דירה בשכונת פסגת זאב בירושלים בשבת שעברה, ממנה נהרגה אורית לונדון ז"ל.

את פרטי האירוע, שנאסרו קודם לפרסום, התיר היום (שני) בית משפט השלום בירושלים לפרסום, ומתברר כי אורית, צעירה בת 24 שנספתה כתוצאה משאיפת עשן בשריפה, נפלה קורבן לסכסוך אלים בין שני זוגות מתבוללים, סכסוך שכלל אינו קשור אליה.

הדירה שנשרפה בפסגת זאב, שבוע שעבר (כיבוי והצלה)

בדירה שהוצתה, בווילה בת שלוש קומות ברחוב בצלאל בפסגת זאב, התגוררו ב' צעירה יהודיה בשנות ה-20 לחייה משכונת נווה יעקב, ובן זוגה ד'. מזה מספר חודשים ניהל הזוג סכסוך עם זוג נוסף, גם הוא מעורב – ערבי ויהודיה. בקומה הראשונה בווילה מתגורר בעל הנכס, עמוס מדר ומעליו, בדירות מחולקות, מתגוררים הזוג המתבולל והזוג אורית ויונתן לונדון.

לטענתה של ב', החשודה קינאה בה לנוכח העובדה שהיא "מסתדרת" עם בן זוגה הערבי, בניגוד אליה.

על פי החשד, השלושה הגיעו ברכב לאזור המבנה, ובני הזוג הציתו את הדירה במטרה לגרום לנזק חמור, בזמן בו חברם ממתין ברכב. השלושה טענו בחקירתם כי וידאו שאין איש בדירה שהוצתה ואכן באותו הלילה ב' הייתה במקום אחר.

ראש ענף חקירות בכבאות והצלה במחוז ירושלים, רשף משה אלעזרי, הסביר: "בחדר שבער (הדירה של הזוג המתבולל) היה מטען אש גבוה מאוד. העשן יצא מהחדר ועלה לקומה העליונה לעליית הגג וזה מה שגרם לחנק של הדיירת בקומה העליונה".

זמן קצר לאחר האירוע הועלה החשד כי מדובר בהצתה. "היו כל מיני סימנים שהעלו את החשד, במסדרון נמצא חלון שבור", המשיך לספר. "זה חדר קטן, מיטה וארון, לא היה אף אחד בחדר ולכן הוא בער הרבה זמן עד שגילו את השריפה ובינתיים יצא הרבה מאוד עשן".

החשודה הודתה במעשה ואף שחזרה אותו ובמשטרה ימליצו להעמיד את השלושה לדין בחשד לרצח באמצעות עבירה נוספת. היום הוארך מעצרם עד ליום חמישי.

הדירה שהוצתה בפסגת זאב (כבאות והצלה י-ם)

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד