בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הדירה שהוצתה שימשה "מועדון"

שבוע חלף מהאירוע שהביא למותה של אורית לונדון, ובעל הבית מספר כי דרש מהזוג המתבולל לחדול מ"המועדון" שהם פתחו בדירה. "המשטרה אמרה שאי אפשר להוציא אותה"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"ג שבט תשע"ה - 20:30 02/02/2015
גודל: א א א
הדירה שהוצתה בפסגת זאב (כבאות והצלה ירושלים)
הדירה שהוצתה בפסגת זאב (כבאות והצלה ירושלים)

אחרי הטרגדיה שהתרחשה בשבוע שעבר ברחוב בצלאל בפסגת זאב, ולאחר שהותרו לפרסום היום (שני) מי הם החשודים האחראים לכאורה על מותה של אורית לונדון, מתברר כי זמן רב שבעל הבית ביקש ואף דרש מהמתגוררת בדירה לעזוב את המקום, זאת בעיקר לנוכח העובדה כי לדירתה הגיעו ערבים רבים.

ב' התגוררה עם בן זוגה הערבי בדירה שהוצתה במהלך סכסוך עם זוג אחר, מתבולל גם הוא וערבי נוסף.העשן היתמר לדירה שמעליה וגרם למותה של אורית. "היא באה אלי ואמרה לי שמסיבות מסויימות היא לא יכולה להיות בבית. אני בדקתי את זה וגילתי שזה נכון", מספר בשיחה עם הקול היהודי עמוס מדר, בעל המבנה שהוצת. מדר מדגיש כי התנה בפניה את השכרת הדירה בכך שמדובר בפרק זמן קצר עד שבתו תשוב להתגורר במקום. מדר טוען שכשהגיע המועד, סירבה ב', צעירה בשנות העשרים לחייה, לבקשתו ונשארה בדירה.

"אחרי כמה זמן היא הביאה חבר ואמרה לי שהוא מרוקאי ממבשרת ציון, בסוף התברר שזה לא נכון. אמרתי לה שאם יש לה חבר, שהיא תעבור לגור אצלו, שתפנה לי את הבית", מספר מדר. "היא התנהגה לא יפה והחבר שלה התחיל להביא חבר, ועוד חבר ועוד חבר. הם התחילו לעשות כאן כמו מועדון, לא יודע מה הם עשו שם. אני לא הייתי פה בלילות או שישנתי כשהם עשו את זה, זה היה בשעות הקטנות של הלילה. כל הזמן השכנים התלוננו".

מדר מספר כי ניסה להוציא את ב' מביתו בדרכים שונות, אך ללא הצלחה. "הזמנתי משטרה והם אמרו לי שאני לא יכול להוציא אותה מהבית, אם אני רוצה אני צריך להוציא צו מבית משפט. התחלנו כבר הליך משפטי כדי להוציא אותה ואז זה קרה", הוא ממשיך בעצב.

"אני ישנתי, לא ידעתי. כשהתעוררתי ראיתי כבר כיבוי אש במקום והם סיימו את העבודה. חרה לי שלא העירו אותי, הם חשבו שאני לא בבית. נספתה יהודיה טובה, בחורה צעירה שכל מה שעשתה זה למדה ועבדה. הייתה טובה ומאוד, היא ובעלה. אי אפשר להחזיר את הבחורה הטובה שהייתה כאן והלכה לעולמה. זה טראגי", הוא מסיים.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד