בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הוארך מעצרם של בני המשפחה מנהריה

מעצרם של שלושת בני המשפחה היהודיה שהותקפו כשהגיעו לבית משפחה ערבית בו נמצאת בתם, הוארך עד יום ראשון. לאחר האירוע השליכו אלמונים רימון הלם על בית המשפחה הערבית

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • כ"ד ניסן תשע"ג - 20:36 04/04/2013
גודל: א א א
האב דני בן שבת בבית החולים (צילום מסך)
האב דני בן שבת בבית החולים (צילום מסך)

בית משפט השלום בקריות האריך היום בארבעה ימים את מעצרם שלשלושת בני משפחה מנהריה שנעצרו בחשד לתקיפת ערבים מבני משפחת סבאח המתגוררים בנהריה. הרקע לאירוע הוא קשר שהתפתח בין ביתם ק. לנור סבאח, צעיר ערבי שמשפחתו עברה להתגורר בשנים האחרונות בנהריה.

כשנודע לבני המשפחה כי ביתם נמצאת אצל משפחתו של סבאח, הגיעו הללו לבית המשפחה הערבית וקראו לביתם לצאת. במקום התפתחה קטטה המונית כאשר עשרות מבני משפחת סבאח יצאו ובידיהם אלות וסכינים ותקפו את בני משפחת כהן (שם בדוי).

האב דני, בנו מוטי וחתנו מאור, נדקרו במספר מקומות בגופם ופונו לבית החולים שם נותחו ואושפזו למשך מספר ימים. עם שחרורם מבית החולים נעצרו השלושה בחשד לתקיפת בני המשפחה הערבית.

השלושה הכחישו את החשדות וטענו כי הם אלו שהותקפו, וכי הגיעו בידיים ריקות למקום בעוד הערבים יצאו חמושים בנשק קר.

הבת, ק. כהן, עדיין נמצאת אצל המשפחה הערבית ואף הגישה תלונה לפיה בני משפחתה שלה כלאו אותה בביתם. האב דני אמר היום בדיון כי היה מודע לקשר בין הבת לצעיר הערבי וסיכם עם השניים כי לאחר החג ידונו בעניין.

לדבריו, אין בכוונתו לפגוע בבתו, והתלונות שהגישה נגד בני המשפחה נבעו מלחץ ואיומים של המשפחה הערבית. גם האם חוה הכחישה מכל וכל את הדבר וסיפרה בשיחה עםהקול היהודיכי הם תכננו טיול לאיטליה יחד עם ביתם בעוד כחודש.

בדיון הראשון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם, ציין נציג המשטרה כי יומיים לאחר אירוע התקיפה, השליכו אלמונים רימון הלם לעבר ביתם של בני משפחת סבאח והללו חושדים כי מדובר בנקמה של בני משפחת כהן.

השופט יוסי טורס קבע היום כי קיים חשד סביר כנגד בני המשפחה והאריך את מעצרם עד ליום א' הקרוב. השופט ציין את פציעותיהם החמורות של השלושה והורה לשירות בתי הסוהר לטפל בהם. אב המשפחה דני אף התלונן כי התפתח בידו זיהום.

במהלך הדיון טען עו"ד ליאור דוידי המייצג את המשפחה, כי כנגד שני חוקרים ערבים בשם פואד ואיאד ממשטרת נהריה הגישו בני המשפחה תלונה למח"ש, ולמרות זאת הם אלו שחקרו אותם על אף האינטרס הברור שיש להם נגדם.

ארבעת בני משפחת סבאח העצורים בחשד לתקיפת בני משפחת כהן, יובאו אף הם לדיון נוסף ביום ראשון.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד