בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות מפגינים יהודים ביהודה ושומרון

מפגינים יהודים מיידים אבנים לעבר רכבים ערבים בכמה מוקדים בשומרון. ערבי הוכה קשות סמוך לשכם. עו"ד בן גביר: תגובה לפיגוע - מוות למחבלים

  • אורי קירשנבום
  • י"ח תשרי תשע"ו - 23:10 01/10/2015
גודל: א א א
אמבולנס בצומת יצהר, הערב (הקול היהודי) (הקול היהודי)
אמבולנס בצומת יצהר, הערב (הקול היהודי) (הקול היהודי)

כתגובה לפיגוע הנורא הערב בו נרצחו זוג הורים לעיני ילדיהם בכביש שבין אלון מורה לאיתמר, יצאו מאות יהודים להפגין בכמה מוקדים ביהודה ושומרון.

בצומת בה"ד 3 הסמוכה לשכם חסמו יהודים רכב ערבי, הוציאו את הנהג מתוכו והכו אותו. לאחר מכן הציתו המפגינים את הרכב.

כוחות משטרה בצומת יצהר (הקול היהודי)

בציר גלעד ובאזור בית פוריק, סמוך למקום הפיגוע, יידו יהודים אבנים לעבר כלי רכב ערבים. נזק נגרם לרכבים רבים. כוחות משטרה נמצאים במקום. יש לציין כי מייד לאחר הפיגוע הגיעו כוחות יס"מ לצומת יצהר ובדקו רכבים שירדו מכיוון יצהר.

ערבים מהכפר בורין מדווחים כי יהודים השליכו אבנים ובקבוקי תבעירה לעבר בתים בכפר.

בקרית ארבע יצאו כמאה וחמשים יהודים להפגין. בתחילה הם יידו אבנים לעבר בתי ערבים בחברון, ומשכוחות משטרה מנעו מהם מלהמשיך הם החלו לצעוד לעבר הכפרים בית ענון וחלחול הסמוכים.

גם בצומת גבעת אסף ובצומת גדעון שבכביש אלון הפגינו מאות יהודים וחסמו לתנועה כלי רכב ערבים.

כמו כן, אישה יהודייה כבת 28 נפצעה מיידויי אבנים של ערבים סמוך לצומת יצהר. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בילינסון בפתח תקווה כשהיא סובלת מחבלה בעין.

זירת הפיגוע (זק"א)

"תגובה על רצח זו לא בנייה"

עו"ד איתמר בן גביר כתב בעמוד הפייסבוק שלו לאחר הפיגוע: "ושוב המחבלים הארורים רוצחים הורים לנגד ילדיהם בעיצומם של ימי החג, ושוב אני שומע את הדובר התורן ממועצת יש"ע מדבר על תגובה של "בניית יחידות דיור".... מתי נבין: תגובה על טבח ורצח משפחה זה לא בניה (מבלי לזלזל בחשיבותה)! תגובה על טבח זה להיכנס במחבלים, להעמיד אותם לדין ולבצע עונש מוות".

חננאל דורני, ראש מועצת קדומים, אמר בתגובה לפיגוע: "מדובר בטרור מתוזמן היטב על ידי הרשות הפלסטינית המסיתה בהר הבית ומעודדת רצח יהודים בכל מקום. כאשר אין טיפול הולם בטרור האבנים אין להתפלא על רצח באמצעות ירי. אני קורא לראש הממשלה לגדוע בעצמה ונחישות את הטרור ולהקים ישוב כתגובה על כל דם יהודי שנשפך".

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד