בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הכתובת הייתה על המרקע?

המחבלים מקלנדיה שגרו איומים כבר לפני חודש בבימה שקיבלו בערוץ 2. הלילה הם מימשו את האיומים

  • ד' כסלו תשע"ו - 10:52 16/11/2015
גודל: א א א
חמו בשיחה עם אחד החמושים (צילום מסך)
חמו בשיחה עם אחד החמושים (צילום מסך)

לפני כחודש, ביום ה' בחשוון, שודרה בערוץ 2 כתבתו של אוהד חמו, בה הוא ערך סיור לילי שכלל מפגש עם החמושים המתפרעים בכפר קלנדיה הסמוך לירושלים.

החמושים שזכו לבימה במצלמת ערוץ 2 דיברו בשבח המלחמה בישראל בשלל ביטויים. במרכז ההתפרעויות שלהם, הם קיימו תהלוכה לכיוון ביתו של מוחמד אבו-שהין, המחבל שרצח את דני גונן הי"ד בחודש סיוון האחרון סמוך ליישוב דולב.

החמושים הערבים מאיימים בהתנגדות עזה להרס ביתו של אבו-שהין: "הבית הזה ייהרס רק על גופותיהם של שלושים אלף איש שגרים בקלנדיה", אמר אחד החמושים. "אנחנו בגדודי חללי אל-אקצע באזור ירושלים הודענו על גיוס כללי בשעה בה כוחות הכיבוש החליטו על פריצה לבית הזה ואיימו להרוס אותו", הוסיף.

בהמשך, יצא אביו של המחבל מביתו לכיוון המתפרעים שברכו אותו בחום ואהדה רבה והבטיח לבנות את הבית מייד לכשייהרס.

אחיו של המחבל מדבר עם אוהד חמו (צילום מסך)

בביקור בתוך ביתו של אבו-שהין, אמר אחיו לאוהד חמו שהרצח היה שווה גם במחיר של הרס הבית: "גם אם יהרסו נבנה חדש. הכי חשוב, השבח לאל, אחינו מילא את ליבנו גאווה", אמר האח שדיבר בהערצה על אחיו המחבל.

הלילה הרסו כוחות צה"ל את ביתו של אבו-שהין ואכן נתקלו בהנגדות עזה מצד ערביי קלנדיה. לצד יידויי בקבוקי תבערה ומטענים לעבר הכוחות, ירו חלק מהמתפרעים אש חיה לעבר חיילי צה"ל שהשיבו באש והרגו שלושה ערבים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד