בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אביו של המחבל: גאה בו

לאחר שנטען על ידי מערכת הביטחון שמעצר המחבל התאפשר בעקבות הלשנה של אביו, האב הכחיש כל קשר לעניין ואמר: "בני גיבור" • חפים משפע

  • אורי קירשנבום
  • ו' כסלו תשע"ו - 13:37 18/11/2015
גודל: א א א
יעקב ונתנאל ליטמן השם יקום דמם (באדיבות המשפחה)
יעקב ונתנאל ליטמן השם יקום דמם (באדיבות המשפחה)

בהודעת מערכת הביטחון על דבר מעצרו של אחמד מטאוע, המחבל שרצח את יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד בפיגוע הירי ביום שישי סמוך לעתניאל, נאמר כי מעצרו התאפשר לאחר שאביו הסגיר אותו לכוחות הביטחון.

"מחקירה ראשונית בשב״כ עולה כי המפגע סיפר לאחיו מג'די כי ביצע את פיגוע הירי בדרך לסמוע. האח מג'די מיהר לעדכן את אביו והשניים, שחששו כי בעקבות מעשיו של שאדי ביתם יהרס, החליטו להסגירו לידי ישראל", נמסר מדוברות השב"כ ביום ראשון.

מסתבר שבסביבתו של האב לא אהבו, בלשון המעטה, את העובדה שהוא הסגיר את בנו המחבל לידי כוחות הביטחון אז החלו להתפרסם ברשתות החברתיות הודעות של ערבים שמגנים את מעשה האב.

פוראת נסאר, הכתב הערבי של חדשות ערוץ 2, הביא בכתבה ביום שני, פוסטים ושלל תגובות שנכתבו כגינוי לאב. "תתבייש לך! מה אתה חושש שיהרסו לך את הבית ולא חושש על הבן שלך? אם הבן שלך הוא גיבור אתה צריך להיות גאה בו. ממילא יהרסו בסוף את הבית", כתבה אחת הגולשות. גולש נוסף הביע צער על כך ש"הכיבוש הצליח לפלג בינינו".

בעקבות כך, הכחיש האב מכל וכל את הטענה כי הוא זה שהסגיר את בנו המחבל לידי כוחות הביטחון. "הגרסא הישראלית" כלשונו, היא שקרית.

ערבי מחברון בשיחה עם פוראת נסאר (צילום מסך ערוץ 2)

"למה הוא עשה את זה (את הפיגוע. א.ק.)? בגלל הרג הילדים, הרג הילדים של העם הפלסטיני. זה הכל. זה המסר", אמר אביו של המחבל לפוראת נסאר.

"לכל דבר יש מחיר ויש מס. זה מס המולדת וזה מחיר המולדת", אמר עובר אורח ערבי בשוק של חברון לנסאר, בהתייחס להרס בתי המחבלים על ידי כוחות הביטחון.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד