בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אביו של המחבל - עבריין תנועה

מתנדב תמים במשטרה או עבריין? עוד ועוד פרטים נחשפים בקשר למוחמד מלחם. החיפושים אחר המחבל נמשכים ומתמקדים היום באזור המשלוש

  • כ"ה טבת תשע"ו - 10:04 06/01/2016
גודל: א א א
נתניהו וארדן בזירת הפיגוע (חיים צח לעמ)
נתניהו וארדן בזירת הפיגוע (חיים צח לעמ)

באתר 'רוטר' נחשף היום כי מוחמד מלחם, אביו של המחבל נשאד מלחם, המחבל שביצע את פיגוע הירי בתל אביב ביום שישי, הוא עבריין תנועה מורשע שרשיונו אף נשלל ל-30 יום. בפרוטוקול מדיון בעניינו מלפני כשבע שנים, נכתב כי יש לו עבר של עבירות תנועה.

נזכיר כי מוחמד מלחאם הוא מתנדב במשטרה בועדי ערה באגף התנועה.

נזכיר, כי מעצרו של האב הוארך אתמול עד למחר לאחר שנחשד כי הוא סייע לבנו להמלט מהמשטרה לאחר הפיגוע. אמש פורסם כי המשטרה זיהתה כי האב שוחח עם בנו מיד לאחר הפיגוע, זאת על אף שהוא יצא בהצהרות לתקשורת כי הוא מגנה בכל תוקף את הרצח שביצע בנו ואף קרא לו להסגיר את עצמו.

עורכי דינו של האב טענו אתמול כי המעצר נועד בשביל להפעיל לחץ על הבן במטרה שיסגיר עצמו לידי המשטרה וכי אין חשש אמיתי כי האב סייע באופן כלשהו לבנו להימלט.

הבוקר ישנה פעילות מאסיבית של המשטרה באזור ערי המשולש, ככל הנראה לאחר שהתקבלו מידע מודיעיני או חשדות כלשהן כי המחבל נמצא באזור. יחד עם זאת, החיפושים באזור תל אביב, בדגש על אזור צפון העיר ושכונת רמת אביב, בה הועסק המחבל בנים האחרונות, ממשיכים.

מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, אמר אתמול כי המתח בגוש דן יכול לרדת מאחר ולטענתו, אין סכנה מיידית שהמחבל יפעל שוב באזור.

בתוך כך, אסף חפץ, מפכ"ל המשטרה לשעבר אמר בראיון לאתר ynet כי ייתכן והמחבל יאותר על ידי המשטרה רק בעוד זמן רב, אולי אפילו כמה שנים. במידה והוא שם קץ לחייו, כפי שהעריכו אתמול קרובי משפחתו, הרי שהחיפושים אחריו עלולים להיות סבוכים ביותר.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד