בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מ"פ לקצין ה"בוגד": "אתה לבד במערכה הזו"

מ"פ שפיקד על קצין שפעיל היום ב"שוברים שתיקה" מגיב, וגם ברוך מרזל לא נשאר חייב

  • אברהם שפירא
  • ט' אייר תשע"ו - 21:49 17/05/2016
גודל: א א א
אוהד חמו ודין ישכרוף (צילום מסך ערוץ 2)
אוהד חמו ודין ישכרוף (צילום מסך ערוץ 2)

אמש (ב') התפרסמה בערוץ 2 כתבה של אוהד חמו בעניין שוברים שתיקה. חמו ראיין קצין לשעבר, הקשור לארגון, ששרת בחברון וסיפר למצלמה על "מעלליו" של ברוך מרזל כשהאכיל בביתו חיילים וביניהם גם את הקצין המתראיין.

בעקבות הכתבה, פרסם מפקד הפלוגה של הקצין פוסט ארוך בפייסבוק בו הוא מפריך אחת לאחת את טענותיו של הקצין, איש שוברים שתיקה.

"לצערו של אותו קצין הייתי המ"פ שלו בחברון ואין בי כוונה לשבת בשקט כאשר נאמרים דברים כל כך לא נכונים בעיניי על המסגרת שפקדתי עלייה במשך שנתיים" כתב עומרי סינר. "אני חייב לציין שהפלוגה המבצעית בגדוד 932 לא הייתה ולו לרגע קטן פלוגה שהטילו על חיילה "כישוף" כתב סינר בתגובה לטענה כי ברוך מרזל העביר תכנים שלא על פי "רוח צה"ל" לחיילים. "להפך, לכל חייל בפלוגה הייתה הזכות להגיד את דעותיו לשאול שאלות ולקבל תשובות ענייניות גם אם זה ממפקד הפלוגה".

"מעולם לא ישבתי בשבת אצל ברוך מרזל, ולא זכורה לי פעם אחת שבאת ואמרת לי תחושות קשות מאותם מפגשים. למה?? כי החמין היה טעים והיום כבר אפשר ללכלך?? או כי נגמר לכם החומרים לעבוד עליהם בארגון? אז אין על מה לספר" הטיח סינר. "חבל וצר לי שככה אתה מציג את הדברים. לשמחתי אני יודע שאתה לבד במערכה הזו" כתב לסיום.

| מרזל בתגובה: "המסר שלי הוא הטשולנט"

ברוך מרזל, שהותקל במצלמתו של אוהד חמו בלי שהתכונן לכך, אמר בשיחה עםהקול היהודי: "ערוץ 2 לא מצליח להפתיע אותנו. זה כבר כתבה רביעית שהם עושים על שוברים שתיקה - ארגון חתרני, אנטי ישראלי. שאלתי את אוהד חמו מה הוא עושה בחברון? הוא ענה לי שהוא כתב לענייני ערבים, אז הבנתי ששוברים שתיקה הם ערבים" צוחק מרזל.

באשר לטענות הוא אומר: "קודם כל, אני לא מאכיל חיילים אלא יהודים. "כל דיכפין ייתי ויאכול", כל יהודי שיגיע אלי יכול להתקבל בברכה, כל מי שמגיע ניתן לו את הכבוד הראוי. אני חושב שעיקר המשימה שלי זה להגיד תודה לחיילים, לתת להם ארוחה טובה, אוכל טוב. אני מאוד נזהר שלא לדבר פוליטיקה ואפילו לא לדבר איתם דברי תורה כי זה מהר מאוד עובר לפוליטיקה".

בראיון שנערך סמוך לביתו בתל רומיידה התפתח עימות מילולי בינו לבין החייל. על טענותיו השיב מרזל: "אתה שקרן ובוגד".

"המסר שלי הוא הטשולנט, העוף, החלה הטובה, האוכל. להראות להם שעם ישראל אוהב אותם ושבחברון כל אורח יכול להתקבל בברכה. אני כבר שלושים שנה מאכיל כאן חיילים ואורחים וניסיתי לשמור על זה בשקט ובלי פרסום, אבל ערוץ 2 החליטו לעשות על זה כתבות. יש כאן חיילים שמגיעים מכל הארץ. צריך לתת להם ולהעריך אותם על הפעילות שלהם".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד