בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כרמיאל: משת"פ של המשטרה תקף ילד

על פי הדיווח, מדובר בערבי שתקף מספר ילדים, אך המשטרה מכסה על מעשיו. כעת ישנו חשש כי משרד הרווחה ייקח את הילד מאימו

  • כ"ג סיון תשע"ו - 11:04 29/06/2016
גודל: א א א
כרמיאל (ויקיפדיה)
כרמיאל (ויקיפדיה)

לפני כשבוע, כך על פי כתבה שפורסמה לפני שלושה ימים בבלוג של עיתונאי בשם מוטי לייבל, תקף ערבי מכפר נחף בצפון הארץ ילד כבן 12 מכרמיאל בצורה קשה. התוקף, עבד מסרי, פיתה אותו לבוא לדירתו בטענה שיש לו חיות מחמד ואז תקף אותו.

באותו הלילה סיפר הילד על המאורע לאימו, וזו הלכה להגיש תלונה במשטרה באותו הרגע. בשל הגשת התלונה הגיע מוסרי לביתו של הילד ואיים על בני המשפחה שהזמינו משטר למקום.

אימו של הילד סיפרה כי לדברי התושבים בעיר,האנס מוכר למשטרה ולמשרד הרווחה וכי זו אינה פעם ראשונה שהוא פוגע בילדים, אך כפי הנראה בגלל שהוא משת"פ של המשטרה, התעלמו ממעשיו החמורים בתושבי העיר.

לפני מספר ימים שלח משרד הרווחה עובדת סוציאלית לבית הילד. לטענתה, האם"לא השגיחה על הילד ולכן זה קרה" וכעת הוא מגדר על ידי המשרד כ"ילד בסיכון".

מוטי לייבל שפרסם את הדברים כתב כי ישנו חשש כי משרד הרווחה רוצים לתלוש את הילד מזרועות אימו ולהעבירו למוסד בפיקוחם. לייבל מגדיר עצמו כ"עיתונאי, תחקירן יחודי של כתבות עומק חדשניות, בנושאים שהתקשורת לא מעזה לגעת בהם". בנוסף הוא נכתב אודותיו בבלוג כי "לייבל חושף את המפלצת המסתתרת בתוך ארגון משרד הרווחה המתיימר להיראות כחברתי או כפועל למען החברה בעיני הציבור, אולם בפועל מפעיל טרור נגד כל מי שאינו משתף פעולה עימו והמדינה חפצה ברעתם".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד