בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אין הבדל בין מחבל לתומך במחבל"

הפעילים שהפגינו בוואדי ערה שמחים בתוצאות. "חשפנו את הפרצוף האמיתי של ערביי ישראל. רוב ערביי ישראל הם תומכי טרור שצריכים לצאת מהארץ"

  • י"ז אלול תשע"ו - 22:08 20/09/2016
גודל: א א א
הצעדה אתמול ()
הצעדה אתמול ()

אתמול הגיעו עשרות פעילי 'עוצמה יהודית' ובראשם gu"s איתמר בן גביר, מיכאל בן ארי וברוך מרזל' לוואדי ערה באבטחה כבדה של משטרת ישראל.

"הגענו לוואדי ערה, לכפר עארה, לומר חד וחלק לכל האויבים שנמצאים שם - אתם לא רצויים במדינה שלנו" אמר היום בשיחה עם הקול היהודי צבי יהודה עזרא, פעיל שהשתתף בצעדה. "אנחנו מכירים את המקרה של המחבל נשאת מלחם שהיה בכפר וסייעו לו ועזרו לו והביאו לו אוכל. כל מי שלא מכיר במדינת היהודים מקומו מחוץ לארץ ישראל".

לדבריו, "זו הייתה חוויה לראות את הכמויות של השוטרים. נכנסנו כמו לשטח עוין בדרכי עפר עקלקלות. היה נחמד לראות את הסוסים, המסוקים וכל ההשקעה. זה ניצחון גדול לנו כי בהתחלה כשביקשו אישור המשטרה אמרה שהיא לא תוכל לאבטח, אבל ברוך ה' בזכות איתמר בן גביר וכל העוסקים בדבר, הייתה עתירה לבג"ץ והוא אישר, וראינו שהמשטרה יכולה לאבטח. הכול עבר בשלום, מלבד קצת התפרעויות".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

לדברי עזרא, ערביי ישראל עוינים, ורובם תומכי טרור. "חברי הכנסת הערבים מעולם לא גינו טרור. באנו להגיד אמירה שאין הבדל בין מחבל למי שתומך במחבל. רואים את זה על חברי הכנסת הערבים שלא גינו מעולם טרור ורק צידדו בו, יש מעל לחצי מיליון אנשים שהצביעו להם, אני חושב שאפשר להגיד שרובם הם תומכי טרור ולא צריכים להיות כאן בארץ. כל מי שמניף דגלי אש"ף ותומך בשקר שנקרא "פלסטין" אין לו מקום בארץ. מי שאינו מכיר במדינה יהודית – "בארה", החוצה".

הוא מוסיף כי "הצעדה חידדה את האמירה שאנחנו אומרים כמה שנים. כולם ראו איך תושבי עארה רצו שלא ניכנס. הם מגדירים את המקום בו הפגנו – "המקום בו נרצח נשאת מלחם", ערבי שפגע ביהודים. הראינו את הפרצוף האמיתי של ערביי עארה. אני מקווה שעם ישראל יתעורר ויבין שיש לנו אויבים וצריך לגרש אותם".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד