בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תלונה ראשונה במח"ש על אלימות השוטרים בעמונה

על פי התלונה שהגיש עו"ד ניזרי, שוטרים הכו צעירים באופן קשה

  • ו' שבט תשע"ז - 16:03 02/02/2017
גודל: א א א
שוטר מכה פעיל בפינוי אחד הבתים בעמונה הבוקר (הלל מאיר TPS)
שוטר מכה פעיל בפינוי אחד הבתים בעמונה הבוקר (הלל מאיר TPS)

אלימות השוטרים בעמונה:עו"ד חור אוריאל ניזרי הגיש הבוקר (ה') תלונה למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים ובה תלונה חמורה על אלימות שנקטו שוטרים, על פי האמור בתלונה, כלפי תושבים בעמונה, אתמול במהלך פינוי אחד הבתים.

התלונה מתייחסת למה שהתרחש ב"חדר הבנים" בבית משפחת ניזרי שביישוב. "במהלך הפינוי הותקפו מרשיי על ידי קבוצת שוטרים, ללא סיבה ו/או צידוק תוך נקיטת אלימות קשה וברוטאלית אשר כללה שימוש באגרופנים ואמצעי אלימות נוספים, בין היתר, דרכו על ראשי ילדים קטנים והשליכו עליהם חפצים; חנקו נער עד איבוד הכרה ועוד. כל זאת, מקבל חומרה יתרה מאחר ובמקום נקטה קבוצת השוטרים פעולות נוספות לשיבוש ראיות ופגיעה בתיעוד לצורכי הליך משפטי עתידי כאשר האחרונים מנעו צילום בחדר האמור ובמקביל חסמו מצלמות אשר יש בהן לתעד את האירועים".

"הנה כי כן, במעשים המתוארים לעיל עולה חשד לפיו השוטרים אשר שהוו בבית משפחת ניזרי אמש ביצעו שורה של עבירות אלימות, וכן שורה של עבירות שיבוש מהלכי חקירה ומשפט תוך פגיעה בראיות".

נוסיף, כי על פי דיווחים שהתקבלו במוקד ארגון 'חוננו' לאחר פינוי בית הכנסת ביישוב, כעשרים מבין המתבצרים בבית הכנסת נפצעו לאחר שהשוטרים נקטו כלפיהם באלימות קשה.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד