בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מסתמן: עוצמה יהודית ויחד ברשימות נפרדות

אנשי אלי ישי דרשו התחייבות לא לעלות להר הבית ולהישאר בממשלת נתניה

  • אברהם שפירא
  • ח' שבט תשע"ה - 10:53 28/01/2015
גודל: א א א

המשא ומתן בין אנשיו של אלי ישי ובפרט ח"כ יוני שטבון לבין אנשי 'עוצמה יהודית', התפוצץ על רקע עליה להר הבית ותקציבים ל'מוסדות הר המור'.

לדברי אנשי 'עוצמה יהודית' הציב ח"כ יוני שטבון תנאים קשים למשא ומתן בהם דרש כי אנשי 'עוצמה יהודית' יתחייבו לא לעלות להר הבית ולפרסם על כך ברבים. עו"ד איתמר בן גביר השני ברשימת 'עוצמה יהודית', אמר כי "שטבון מעמיד את עצמו כאילו עד לפני כמה שבועות לא ישב עם אורי אריאל באותה מפלגה למרות שהוא עולה להר הבית".

תנאי שני אותו דרש שטבון הוא התחייבות להישאר בממשלת נתניהו בכל מחיר ללא קווים אדומים כדי שלא לפגוע בתקציב למוסדות הר המור.

לבסוף אמר שטבון כי המשא ומתן התפוצץ כיוון שהוא מרגיש מאוים, כך אמרו בעוצמה יהודית. עו"ד בן גביר הגיב ואמר כי "מדובר בספין האחרון שנותר לשטבון לנופף בו, והוא עושה זאת במיטב המסורת של פוליטיקאים שנתפסו בקלקלתם והם מנסים להסיט את הנושא. אני קורא לו להפסיק לתקוע מקלות בגלגלים ולגלות אחריות למען עם ישראל וארץ ישראל. עם הרב מזוז ואלי ישי בניגוד לשטבון הדברים התנהלו בצורה נעימה וטובה. יש הבנות אך שטבון פוצץ את המשא ומתן ויש להצטער על כך" אמר עו"ד בן גביר.

פעילים בעלייה להר הבית מסרו בתגובה כי "לרבני הר המור אין בעיה לשבת עם מחללי שבת בפרהסיה, בועלי נידות ואוכלי שקצים ורמשים, אבל עם עולים להר הבית? עם יהודים כאלו הם לא יושבים".

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד