בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בית הוצת בכפר דומא: "סכסוך פנימי"

חודש לאחר ההצתה הקטלנית בכפר דומא בבנימין, הוצת הלילה בית נוסף בכפר. על פי הדיווחים, מדובר בהצתה על רקע פלילי או בקצר חשמלי. גורמים במערכת הבטחון מבקשים להשתיק את האירוע

  • ט' אלול תשע"ה - 11:06 24/08/2015
גודל: א א א
הבית שהוצת הלילה בכפר דומא
הבית שהוצת הלילה בכפר דומא

סמוך לשעה 5:45 הבוקר (שני) פרצה שריפה בבית בכפר דומא שבבנימין וגרמה לנזק כבד באחד מחדריו. על פי הדיווחים, בני המשפחה חולצו מהמקום כאשר חלקם נפגעו באורח קל משאיפת עשן.

מדובר בביתו של בן משפחת דוובאשה, אשר ביתו של אחיו נשרף לפני כחודש בהצתה הקטלנית בכפר, זו שיוחסה למספר נערים יהודים. בתחילה הודיעו בכפר כי מדובר בפעולת 'תג מחיר' נוספת שביצעו יהודים, אך בהמשך, בהעדר כתובות גרפיטי, הודיעו כי ככל הנראה מדובר בשריפה שפרצה כתוצאה מקצר חשמלי.

ב-nrg פורסם, כי ערביי הכפר דיווחו על בקבוקי תבערה שנמצאו בתוך הבית, הממוקם במרכז הכפר, לא הרחק מהבתים שנשרפו לפני כחודש. עוד הוסיפו ואמרו, כי הם חושדים שמדובר בהצתה על רקע סכסוך פנימי בכפר, שכן בעל הבית מעורב בפלילים.

רסאן דגלאס, האחראי על תיק "המתנחלים" ברשות, אמר לסוכנות הידיעות 'ספא', כי הבית נשרף כתוצאה מהצתה מכוונת. לדבריו, החשד המיידי מצביע על הצתה בידי יהודים, אך צריך להמתין לממצאי החקירה, זאת לדבריו כי לוודאות ש"המתנחלים לא יזוכו" מהצתת הבית הקודם לפני כחודש.

כזכור, לאחר ההצתה לפני כחודש, שגבת את חייהם של שניים מבני המשפחה, הביאה לשורת גינויים חריפים מצד חברי כנסת שרים, רבנים ועוד. כמו כן, במערכת הבטחון חתמו על כעשרים צווים מנהליים כנגד פעילים יהודים, בהם שלושה מעצרים מנהליים. שר הבטחון יעלון אמר לאחרונה, כי העצורים המנהליים קשורים להצתה בכפר דומא.

גורמים במערכת הבטחון מבקשים להשתיק את האירוע ופועלים "להוריד אותו מהכותרות".

תגובות (12) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד