בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דומא: "המודיעין הישראלי הצית את הבית"

בפעם הקודמת האשמים היו נערים יהודים, וכעת בכפר דומא מאשימים את המודיעין הישראלי שביצע זאת בכדי לכסות על ההצתה קודמת. "גורמי המודיעין הישראלי נעזרו במתנחלים ובמשת"פים ערבים"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י' אלול תשע"ה - 13:53 25/08/2015
גודל: א א א
הבית שנשרף בדומא אתמול בלילה
הבית שנשרף בדומא אתמול בלילה

אם שריפת הבית בכפר דומא לפני כחודש, זו שגבתה את חייהם של שניים מבני משפחת דוואבשה, בוצעה בידי נערים יהודים, ההצתה שהתרחשה אתמול (שני), בוצעה בידי המודיעין הישראלי. כך טוענים בכפר.

שריפת הבית אתמול בכפר דומא כמעט ולא פורסמה, למעט מבזקים באתרים בודדים. באתר nrg, בחרו לסקר את האירוע יותר, ואף להעלות את השאלות הקשות מהם ניסו להתחמק במערכת הבטחון. כפי שפורסם בקול היהודי, גם אסף גיבור, כתב nrg דיווח: "גורמים ביטחוניים ביקשו מכתבים שלא לכתוב על האירוע הפעם כדי לא לשבש את החקירה של השריפה שאירעה לפני חודש, וכדי לא להעלות סימני שאלה מחודשים באשר לאחראים לה", כתב גיבור.

מושל הכפר איתו נפגש כתב nrg, אמר כי ההצתה האחרונה בוצעה כדי לכסות על זו שהתרחשה לפניה. "המודיעין הישראלי רצה לשרוף בית נוסף במרכז העיירה כדי לומר שהמתנחלים לא ביצעו את השריפה הזו ולא את השריפה הקודמת שהייתה לפני חודש, כדי לכסות על הפשע שעשו המתנחלים אז".

מאז האירוע שהתרחש לפני כחודש, הגיעו כתבי תקשורת, חברי כנסת, נשיא המדינה, רבנים ואישי ציבור, לבקר בבית השרוף וביקשו להתנצל. הגדיל לעשות אז הנשיא ריבלין שאמר "בני עמי בחרו בדרך הטרור". מאז השריפה אתמול, לא הגיע אף גורם בטחוני או כתב כדי לנסות ולחקור את פשר האירועים האחרונים.

"אף אחד שמאמין באללה לא יעשה דבר כזה. גורמי המודיעין הישראלים נעזרו במתנחלים או במשתפי פעולה ערבים כדי לבצע את השריפה", טען סב המשפחה.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד