בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מחמיא להיחקר על דברים כאלה"

אפי חייקין, אחד מהנחקרים הבוקר (ב') בחשד ל"התארגנות אסורה", מספר על ה"הטחות" שהוטחו בו במהלך החקירה, ומקווה שבקרוב "ייפתחו עיניהם של כל היהודים, השוטרים והחוקרים"

  • אברהם שפירא
  • ג' ניסן תשע"ה - 21:30 23/03/2015
גודל: א א א
אפי חייקין
אפי חייקין

לאחר הפשיטה הבוקר (שני) ביצהר בה נעצרו שני תושבי היישוב ונחקרו על ידי שירות הביטחון הכללי, מספר אפי חייקין, אחד מהעצורים, על החקירות ועל "האשמות חריפות" שלטענתו כל יהודי צריך לשאוף לביצוען.

"חקרו אותי בחשד להתארגנות בלתי חוקית והסתה לכך" מספר חייקין בשיחה לקול היהודי. "חוקר שב"כ בא וצרח עלי שאני אידיוט, מטומטם ומפגר. הוא צעק עלי דקות ארוכות שאני לא יהודי בכלל מכיוון שאני רוצה לעשות את מה שה' רוצה בלי לחשוב והאשים אותי שאני מקשיב לרבנים שלי. בנוסף הוא האשים אותי בכך שאני רוצה כאן שלטון של תורה ומלכות ישראל ולהחליף את השלטון שקיים" משחזר חייקין.

אתמול נעצרו ושוחררו חמישה יהודים, בהם שלוש נערות, בחשד שתכננו "מהפיכה". לאחר חקירה ואיומים מצד אנשי שב"כ, שוחררו החמישה לבתיהם.

"השיבה שופטינו" - עבירה פלילית?

"אני חושב שהם מרגישים מאוימים בכך שחושפים את פרצופו האמיתי של השלטון ואומרים שהוא הולך כנגד התורה, כי יש חשש שיהודים התעוררו ויבינו שהם צריכים להתקדם למקום שנמצא מעבר לקליפת השלטון. העובדה הזאת מלחיצה אותם והם מנסים להילחם בנו בגללה. למה דווקא אנחנו?" שואל חייקין ועונה בחיוך: "לא יודע, אבל זה די מחמיא..."

חייקין משתף אותנו במסקנותיו מהמעצר המוזר ואומר כי "אם להגיד את כל מה שיהודי רוצה שזה לשאוף למלכות ישראל, זו עבירה פלילית, אז כנראה שהשלטון ממש רחוק מהיהדות. אנו מקווים שבקרוב ייפתחו עיניהם של כל היהודים וגם של החוקרים, השוטרים, ראשי ממשלה ושרי ביטחון והם יבינו שצריך לעשות מה שה' רוצה בלי לחשוב. בדיוק כמו שאמר החוקר".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד