בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע דריסה בבירה: ארבעה נרצחו

15 פצועים פונו למרכזים הרפואיים בירושלים. המחבל - ערבי מזרח ירושלמי. המשטרה הוציאה באופן מיידי צו איסור פרסום על חקירת הפיגוע

  • י' טבת תשע"ז - 14:27 08/01/2017
גודל: א א א
זירת הפיגוע (הלל מאיר TPS)
זירת הפיגוע (הלל מאיר TPS)

טרור רצחני בירושלים: ארבעה יהודים נרצחו בפיגוע דריסה בטיילת ארמון הנציב. 15 פצועים נוספים פונו לקבלת טיפול רפואי במרכזים הרפואיים שערי צדק והדסה עין כרם, אחד מהם במצב קשה מאוד.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

נהג משאית ערבי שנהג בטיילת ארמון הנציב הבחין בקבוצה של צעירים יורדים מאוטובוס בתחנה והחל להאיץ עם המשאית לעברם. על פי עדי ראייה הנהג המחבל ביצע נסיעה לאחור ולצדדים גם לאחר הפגיעה בקבוצת הצעירים בכדי להגדיל את הפגיעה.

זירת הפיגוע (הלל מאיר TPS)

אזרח שנכח בסמוך, מדריך קבוצת מטיילים ששהו בטיילת, הבחין במתרחש וירה לעבר המחבל. המחבל נהרג.

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך אמר בזירת הפיגוע שהמחבל הוא ערבי ממזרח ירושלים. יצויין שלאחר שצצו דיווחים רבים על זהותו של המחבל מיהרה המשטרה להוציא צו איסור פרסום על פרטי חקירת הפיגוע.

זירת הפיגוע בירושלים (הלל מאיר TPS)

מנוף של מכבי האש הוזנק למקום בכדי להרים את המשאית של המחבל תחתיה נלכדו חלק מהנפגעים.

נחום ברנשטיין סגן ראש סניף ירושלים של איחוד הצלה סיכם: "מדובר בזירה קשה של הולכי רגל שנדרסו ע"י משאית מנוף להובלת חומרי בניה. למרבה הצער חלק מהנפגעים היו ללא הכרה וללא דופק ונשימה. כמו כן בסיוע של מתנדבים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע לכ-15 נפגעים נוספים שהיו במצבי פציעה שונים. לוחמי אש פעלו בזירה לחילוץ לכודים מתחת המשאית. כמו כן מתנדבי יחידת חוסן (היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה) הגיעו לזירה להעניק סיוע ותמיכה נפשית לאלו שלא נפגעו ושהו בזירת הפיגוע".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד