בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע ירי בגוש טלמונים - אין נפגעים

ערבים ירו אמש (ד') לעבר כלי רכב סמוך לצומת הכפר בתילו בבנימין, ב"ה איש לא נפגע ולא נגרם נזק. באזור קרית ארבע דווח על שמיעת ירי

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ה' כסלו תשע"ה - 09:25 27/11/2014
גודל: א א א
חיילים סורקים לאחר פיגוע הירי בשבוע שעבר בשומרון (הקול היהודי)
חיילים סורקים לאחר פיגוע הירי בשבוע שעבר בשומרון (הקול היהודי)

סמוך לשעה 22:20 בליל אמש (רביעי) ירו ערבים מכיוון הכפר בתילו לעבר כלי רכב שנסעו על כביש נווה צוף-נחליאל בגוש טלמונים בבנימין, ברוך ה' איש לא נפגע ולא נגרם נזק. בסריקות במקום אותרו מספר תרמילים.

בדובר צה"ל מסרו הבוקר לקול היהודי, כי אכן דווח על ירי וזוהו מספר תרמילים בזירה.

חסימת הכביש בעת הסריקות בגוש טלמונים אמש (סוכנות תצפית)

כשעתיים לאחר מכן, דווח על שמיעת ירי לעבר הטרמפאידה בצומת אליאס הסמוכה לקרית ארבע ואזרחים שהיו במקום אף דווחו כי ראו את היורה. כוחות צבא ומשטרה הוקפצו למקום ובסריקות לא אותר דבר.

גם בלילה שבין שלישי לרביעי דווח על שמיעת ירי לעבר כלי רכב באזור צומת אליאס וגם אז לא אותרו ממצאים בזירה. מוקדם יותר השבוע, דווחו חיילים כי ערבים ירו לעברם באזור כיכר המוניות בא-ראם הסמוך לירושלים. בדובר צה"ל מסרו לקול היהודי, כי לאחר סריקות מקיפות הוחלט כי ככל הנראה מדובר בשמיעת ירי פנימי באירוע חתונה בתוך הכפר.

גם בשבוע שקודם לכן דווח מספר פעמים על שמיעת ירי במקומות שונים, אך לאחר סריקות שלל צה"ל את האפשרות לפיגוע ירי לאור העובדה שלא אותרו ממצאים בזירה. בשבוע שעבר ירו ערבים לעבר טרמפיסטים שעמדו בצומת יצהר בשומרון, גם אז ב"ה איש לא נפגע. באירוע זה, גם בצה"ל אישרו כי אכן בוצע ירי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד