בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

25,000 בדלי סיגריות נאספו מחופי הכנרת

כ-30,000 נופשים בסוף השבוע בחופי הימה, על אף החום הכבד

  • יח"צ
  • י"ז אב תשע"ו - 09:20 21/08/2016
גודל: א א א
שקיות הבדילים שנאספו (רשות הכנרת)
שקיות הבדילים שנאספו (רשות הכנרת)

על אף החום הכבד של 40 מעלות צלסיוס, נפשו בחופשי הכינרת בסוף השבוע האחרון כ-30,000 בני אדם. בפעילות 'יצאת נקי יצאת חינם' של איגוד ערים כינרת, נאספו כ-25,000 בדלי סיגריות.

במסגרת הפעילות, מקבל כל אחד מהנופש, המעוניין להשתתף בפעילות, שלושה שקיות אשפה יעודיות. שקית לבדלי סיגריות, שקית אשפה כללית ושקית לבקבוקי פלסטיק. כל נופש אשר מחזיק את שלושת השקיות מלאות, מקבל החזר של דמי החנייה.

הבדלים שנאספו (רשות הכנרת)

המבצע נערך כבר כחודש וחצי, אולם בסוף השבוע האחרון כאמור, נרשמה עלייה משמעותית. "זו פעילות חינוכית מדהימה שמראה לציבור עד כמה כל אחד מאיתנו מייצר אשפה וכי במידה וכל אחד ישמור על הסביבה הקרובה שלו החופים והטבע כולו יהיו נקיים", אמר ליעד מנדל, אשר נפש בחוף והשתתף במבצע.

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

גם בתיירות מרום גולן מציינים כי באתרי הנופש וכן באטרקציות השונות - טיולי רכיבה על סוסים, טומקארים וכו' נרשמה תפוסה מלאה. בשל החום אתרי המים היו מבוקשים במיוחד במהלך סוף השבוע. לאתר השייט והאטרקציות- אינדי פארק הסמוך ליסוד המעלה הגיעו אלפי נופשים שמלבד שייט בירדן ופעילות בפארק האתגרים נהנו מסדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים. לירז מרק בעלי האתר ציינה: "אנחנו בשיאה של עונת התיירות בגליל ונרשמת תפוסה מלאה מידי יום באתר, אנחנו ערוכים לעשרת הימים האחרונים של החופש הגדול".

תפוסה מלאה בחופים (רשות הכינרת)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד