בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אבסורד": חיבור בלשון על "טרור יהודי"

בארגון 'נלחמים בשקר הפלסטיני' החליטו לא לשתוק על העבודה שחלקה המורה ללשון בתיכון בעניין ה"טרור היהודי" בדומא. משרד החינוך: "הנושא ייבדק"

  • אברהם שפירא
  • ח' תשרי תשע"ו - 18:08 21/09/2015
גודל: א א א
התמונה של העבודה (עופר גולן)
התמונה של העבודה (עופר גולן)

בימים האחרונים קיבלו תלמידים בבית ספר תיכון 'דרכא' בבת ים עבודה מהמורה בלשון בעניין אלימות בחברה הישראלית, אלא שאחד מנושאי החיבור, לבחירת התלמידים, היה "טרור יהודי בכפר דומא".

הורים לתלמידים בבית הספר זעמו על עובדה זו טענו כי עד כה כלל לא הוברר מי הם מציתי הבית בכפר דומא וכי הציגו תמונה חד צדדית, כאשר תלמידי בית הספר מעולם לא קיבלו לערוך עבודה על הטרור הערבי.

שוחחנו עם עופר גולן, מארגון "נלחמים בשקר הפלסטיני" שפרסם את העבודה בפייסבוק. "אנחנו נלחמים בכל מה ששקרי בנושא של הערבים בארץ ישראל ויש הרבה לצערי", מסביר גולן על מטרת הארגון בו הוא פעיל. "הגיע לידי צילום של העבודה, ואני רוצה להזכיר לכולם: אף אחד לא נתפס, לא נעצר, לא יהודי ולא ערבי על האירוע בדומא. חבל שמורה במדינת ישראל מחנכת ילדים על שקר, מוציאה את כל עם ישראל טרוריסט וכל יהודי נהפך לחשוד".

דף הפייסבוק של הארגון

גולן לא נשאר אדיש למידע. "פניתי לבית הספר ובקשתי לברר מה הולך עם זה ושיגרתי מכתב לשר החינוך בעניין. איך יכול להיות שמורה מלמדת דברים שקריים? בג"ץ קבע במפורש כי לעובד ציבור אסור להביע את דעותיו הפוליטיות לציבור אתו הוא עובד. מה שהיא עשתה זה בעצם עבירה על החוק. חבל שזה יגיע לתלונה במשטרה כי אנחנו נלך עם זה עד הסוף" הוא מבהיר.

"יש אלימות, ואני לא רואה שבתי ספר מדברים על טרור ערבי", אומר גולן. "הם רק מחפשים את הדברים הקיצוניים שגם לא הוכחו. אם היה נתפס מישהו או היה מוגש נגדו כתב אישום, אז מילא אבל לא קרה כלום וזה האבסורד. היא בעצם משקרת את הילדים, אומרת להם דברים לא נכונים וחבל. הילדים מפחדים לדבר כי הציון של העבודה הוא ציון לבגרות והמורים תופסים את הילדים כבני ערובה. חבל שזה החינוך במדינת ישראל. לא חסרה אלימות בחברה הישראלית - אלימות אמיתית, לא אלימות שקרית. יש טרור ערבי, כל יום נפצעים יהודים במדינה, ומה שמעניין את המורה זה "טרור יהודי", ממש מכעיס".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "הנושא ייבדק".

תגובות (14) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד