בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אחד החיילים שנפצעו מאושפז בסכנת חיים

החייל שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה אמש ליד דולב מורדם ומונשם. שני החיילים הנוספים שנפצעו בפיגוע מאושפזים במצב קל

  • כ"ו ניסן תשע"ו - 08:18 04/05/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע אמש (מיכאל אביאור TPS)
זירת הפיגוע אמש (מיכאל אביאור TPS)

שלושת החיילים שנפצעו אמש (ג') בפיגוע הדריסה שביצע ערבי בצומת הפרסה, סמוך ליישוב דולב שבבנימין, מאושפזים עדיין במרכזים הרפואיים אליהם פונו. אחד מהם מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי שיבא בתל השומר ומצבו מוגדר קשה מאוד. לדברי הצוות הרפואי הוא מצוי בסכנת חיים.

שני הפצועים הנוספים מאושפזים במצב קל במרכז הרפואי הדסה עין כרם כשהם סובלים מפגיעות גפיים.

אמש, דקות לפני השעה 19:00, הגיע ערבי יחד עם הרכב המסחרי שבו נהג לאזור צומת הפרסה ודרס קבוצת חיילים שעמדה במקום. שלושה מהם, כאמור, נפצעו. חבריהם של הפצועים ירו לעבר הרכב הדורס והרגו את המחבל. שעות ספורות לאחר הפיגוע גופתו כבר הועברה לידי הערבים, זאת בניגוד לעמדת ראש הממשלה לפיה אין להשיב גופות מחבלים לידי המשפחות.

המחבל הואאחמד ריאד' עבד אלעזיז שחאדה, כבן 36 מכפר המחבלים קלנדיה, נשוי ואב לכמה ילדים. בקלנדיה התכנסו אמש ערבים במסגדים וקראו קריאות שבח על המחבל.

מאיר מזרחי, אביו של אחד החיילים שנפצעו המאושפז בהדסה עין כרם, אמר אמש כי בנו סיפר לו שערבי הגיע עם רכב ודרס אותם. מאיר הוסיף כי המפגש עם הטרור הערבי איננו זר למשפחתם שכן אחותו ובעלה, רחל ודוב קול, נרצחו בפיגוע בגוש קטיף לפני כ-11 שנה: "אני מכיר מקרוב את הפגיעה של ארועי טרור, לצערי לפני עשר שנים אחותי ובעלה נרצחו בפיגוע בגוש קטיף, בשבוע הבא זה יום האזכרה למותם".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד