בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אחרי הלחצים: אלי אוחנה פורש

הכדורגלן שנבחר בידי נפתלי בנט למלאות את מקום השריון במפלגה, הודיע הבוקר (ה') על פרישתו, וזאת בעקבות הלחצים. "בנט הפציר בי עוד"

  • ט' שבט תשע"ה - 09:11 29/01/2015
גודל: א א א
נפתלי בנט עם אלי אוחנה (יחצנים)
נפתלי בנט עם אלי אוחנה (יחצנים)

אחרי הזעם והביקורת שספג נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי, על שריונו של שחקן הכדורגל אלי אוחנה, הודיע הבוקר (חמישי) הכדורגלן על פרישתו מרשימת המפלגה, זאת בעקבות הלחצים השונים.

"לא צפיתי את הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות הצטרפותי לחיים הפוליטיים, ואני מרגיש שבשלב זה בחיי איני בנוי לכך", כתב אוחנה בהודעתו הבוקר. אוחנה ציין כי קיבל את ההחלטה למרות הפצרות מצידו של בנט, "במהלך הלילה, שקלתי שוב את ההחלטה לבקשתו של השר בנט, אך היא כעת סופית, ואני מודה לו מכל הלב על האמון שניתן בי. אמשיך לתרום הן לחברה והן לעולם הספורט מכל מקום שאהיה. אני אוהב את עבודתי כמאמן וכפרשן, ואחזור לשם בשמחה".

מאז הודיע השר בנט על בחירתו בכדורגלן אוחנה שימלא את מקום השיריון, תקפו את יו"ר המפלגה בכירים במפלגתו ומתפקדים רבים של המפלגה. בין היתר, ח"כ זבולון כלפה הודיע על פרישתו וח"כ שולי מועלם תקפה אותו בישיבת החירום שכינס לנוכח הביקורת. בישיבה, הקריאו חברי הכנסת השונים מהמפלגה, הודעות נזעמו שקיבלו מפעילים ובוחרים על החלטת השיריון של אוחנה.

בעקבות החלטתו של אוחנה, הודיע ח"כ כלפה על חזרתו למפלגה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד