בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

איילת שקד ברכה בערבית, מפגינים מחו

שרת המשפטים מהבית היהודי הצטרפה לשורה ארוכה של בכירים במדינה, לרבות השר בנט, שברכו את הציבור הערבי לרגל חודש הצום הערבי. מחוץ לטקס הפגינו ערבים וקראו "אתם בוגדים"

  • י"ז סיון תשע"ו - 08:40 23/06/2016
גודל: א א א
מסגד (רגבים)
מסגד (רגבים)

שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) השתתפה אמש (ד') בטקס שבירת צום הרמדאן בכפר עארה שבצפון.

השרה עלתה לנאום וברכה את המשתתפים הערבים בטקס בשפה הערבית. תמונות מהאירוע הפיצה השרה בחשבון הטוויטר שלה, אך מסתבר שלא כל הערבים קבלו את פניה בחום. עשרות ערבים הפגינו מחוץ לטקס וקראו קריאות גנאי לעבר השרה. אחד מהם נחקר בחשד לפרסום תמונתה של שרד במדי SS.

חברהּ למפלגה, שר החינוך נפתלי בנט, ברך אף הוא אץ הציבור הערבי ושיגר ברכה לערבים אזרחי ישראל לרגל חודש הרמדאן. בדבריו נכתב כי "חודש הרמדאן הוא חודש של חשבון נפש, מעשי צדקה וסובלנות בין בני האדם". בנט סיים את הברכה: "מי ייתן וחודש רמדאן יביא איתו שלווה, ושלום לכלל תושבי מדינת ישראל. בברכת רמדאן כרים".

לפני שבוע עורר דובר צה"ל, אביחי אדרעי, סערה לאחר שצטלם עם חיילים מוסלמים בסעודת שבירת צום הרמדאן. האלוף יואב מרדכי, מתאם פעולות הממשלה ב"שטחים", שיגר סרטון בו הוא מברך בשפה הערבית את העולם הערבי לרגל "החודש המכובד הזה", ומספר על שורת הצעדים שהורה לנקוט להקלה על ערביי יהודה והשומרון לרגל חודש הרמדאן.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד