בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אילת: "השוטרים אמרו שפרובוקטיבי להניף דגל ישראל"

אחת ממארגני הפגנה באילת, נחקרה כשלוש שעות והוזהרה שלא ל"עורר פרובוקציות". "מבצעים בנו פרעות ואנחנו צריכים להחצין ברחובות את הגאווה היהודית שלנו"

  • אברהם שפירא
  • כ"ח תשרי תשע"ו - 16:48 11/10/2015
גודל: א א א
מפגינים באילת ביום חמישי האחרון (פייסבוק)
מפגינים באילת ביום חמישי האחרון (פייסבוק)

באילת צפויה הערב (ראשון) בשעה 17:00 להתקיים הפגנה גדולה ברחובות העיר וצעדה עם דגלי ישראל תחת הכותרת "דם יהודי אינו הפקר". הבוקר נחקרה באזהרה סיגל כהן, אחת ממארגני ההפגנה, פעילה בארגון להב"ה וממנהלי ארגון 'אל יהוד' ושהתה בתחנת המשטרה בעיר כשלוש שעות.

"ביום חמישי עשינו הפגנה קטנה וצעדנו ברחובות העיר עם דגלים. הם ידעו שאנחנו עושים עוד הפגנה יותר גדולה היום, אז הם זמנו אותי ביום חמישי בשביל שאגיע היום לחקירה" מספרת כהן לקול היהודי.

"בחקירה שאלו מה אנחנו עושים, מה הפעילות שלנו. אמרתי שבלהב"ה אנחנו מחלקים חומר נגד התבוללות ופונים לערבים שמתחילים עם בנות. ב'אל יהוד' אנחנו מתעסקים בהרמת המורל של היהודים בארץ כי יש פחד ברחובות וזה הזוי ומקומם".

| "הגענו למצב שאנו צריכים להגן על עצמינו ברחובות"

"עצם החקירה היא לא בסדר" אומרת כהן. "אני מבקשת אישור להפגנה באופן חוקי. אני צריכה למלא טופס ולא יותר מזה, אבל חקרו אותי שלוש שעות. העבירו אותי מחוקר לחוקר, לאנשי מודיעין, לבלשים והזהירו אותי שלא לשרוף דגלי פלסטין ושלא לקרוא מוות לערבים. אמרו לי שזה פרובוקטיבי להסתובב עם דגל ישראל ברחוב. אותי אישית וגם את החברים שלי זה מאוד מקומם. אנחנו לא יכולים לדבר, לא יכולים ללכת עם דגל ברחוב בלי שיצמידו לנו שוטר ואני לא מדברת על אום אל פאחם. אני מדברת כאן, באילת".

"בהפגנה אנחנו נצעד ברחוב הראשי באילת עם מערכת הגברה ודגלים ונעצור בשלושה מוקדים. הגענו למצב שאנחנו צריכים להגן על עצמינו ברחובות כמו לפני שבעים שנה. מבצעים בנו פרעות ואנחנו צריכים להחצין ברחובות את הגאווה היהודית שלנו. יהיו לנו שלטים גדולים של "דם יהודי אינו הפקר" ו"לכוחות הביטחון: אנחנו מודים לכם וגאים בכם באהבה עם ישראל". אנחנו מחזקים את החיילים והשוטרים שהורגים את המחבלים. מחזקים את מי שכן יורה במחבלים. כי שם צריכים חיזוק" מסבירה כהן.

"גם אם אני אהיה לבד אני אעשה את ההפגנה, אנחנו לא מתייאשים. אבל אני מקווה שתהיה היענות רבה. כבר שבוע מדברים על ההפגנה באילת".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד