בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: התיז מים על חנין זועבי

בפרקליטות מיהרו, ותוך יום בלבד הוגש כתב אישום

  • י"ג אדר תשע"ה - 16:52 04/03/2015
גודל: א א א
בית המשפט בתל אביב
בית המשפט בתל אביב

יום בלבד לאחר שהתיז מיץ לעבר ח"כ חנין זועבי בכנס 'נשים בפוליטיקה' שנערך ברמת גן, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד ארטמי קזרוב, תושב העיר בן 28 בגין עבירות של תקיפה והתפרעות.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, במהלך הכנס אתמול, הגיע הנאשם יחד עם פעילים נוספים למחות נגד זועבי, לאחר שזאת כינתה את מנחת האירוע "בוגדת" ו"גזענית". הפעילים קראו לעברה "צאי, מחבלת" ובמקום התפתחה מהומה.

הנאשם עלה על השולחן כשהוא אוחז בידו בקבוק מקשה קל, והתיז את המשקה על ראשה של זועבי. בתום הדיון, שחרר בית המשפט את קזרוב למעצר בית. בשבוע הבא יתקיים דיון בהארכת מעצר הבית עד לתאריך הבחירות לכנסת.

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את קזרוב, מסר בתגובה לכתב האישום, כי "חבל שהפרקליטות לא מגלה זריזות שכזאת כאשר אונסים ילדות וכאשר מכים קשישים ופוגעים בנערים. נדמה שהיועץ ויינשטיין סבור שדמה של חנין זועבי סמוק יותר משל רוב אזרחי ישראל, שלא לדבר על כך שאפילו כאשר חברי כנסת מהימין הותקפו מעולם לא ראינו ולא שמענו על זריזות שכזאת. כולנו ראינו בצילומים שזועבי ופעיליה השתוללו ולכל הפחות הייתי מצפה שכתב אישום מקביל היה מוגש נגדה. מבלי להקל ראש מדובר באירוע של שפיכת מים".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד