בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: מרדף פרוע של מבריח שב"חים

כמו בסרטים. נסיעה מהירה ופרועה נגד כיוון התנועה כאשר שוטר נמצא בתוך חלון הרכב. התאונה הצליחה לעצור אותו והיום (ג') הוגש נגדו כתב אישום

  • כ"ב אב תשע"ד - 12:08 18/08/2014
גודל: א א א
השבחים שנפצעו אתמול סמוך לעמק האלה (דובר המשטרה)
השבחים שנפצעו אתמול סמוך לעמק האלה (דובר המשטרה)

תופעת השב"חים הערבים היא גדולה, רבים מהם נתפסים, אך רבים עוד יותר ממשיכים בעבודתם. רק הבוקר נתפסו בגבעה הסמוכה לכפר עראבה 17 שב"חים ערבים מג'נין. פעמים רבות שנתפסים ערבים בעלי תעודות זהות כחולות המנצלים את אשרת המעבר שלהם לצורך הברחת שב"חים.

הפעם מדובר בערבי כבן 40 מכפר קאסם, שעל הדרך ביצע לא מעט עבירות תנועה וגרם לנזק רב. הפרקליטות הגישה נגדו הבוקר (שלישי) כתב אישום בגין עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, תקיפה הגורמת לחבלה של ממש, הפקרה לאחר פגיעה ועבירות נוספות.

השבחים שנפצעו אתמול סמוך לעמק האלה (דובר המשטרה)

השוטר נפל והתגלגל על הכביש – הערבי המשיך בנסיעה

מעובדות כתב האישום עולה, כי הנאשם, הפסול מלהחזיק ברישיון נהיגה, הסיעה ארבעה שב"חים ברכבו. בצומת כפר סבא-מזרח, דרשו שוטרים מהנהג לעצור את רכבו לבדיקה, אך זה פתח במנוסה. הנאשם לא הספיק להימלט ברכבו יותר מכמה עשרות מטרים, אך בשטח הקטן הזה הספיק המון.

בחלק מנסיעתו הפרועה, היה פלג גופו העליון של אחד השוטרים בתוך הרכב. בשלב מסוים נפל השוטר והתגלגל על הכביש. הנאשם נסע נגד כיוון התנועה במהירות מופרזת ובאופן שאילץ את שאשר משתמשי הדרך לסטות כדי להימנע מפגיעה חזיתית. הנאשם עלה בדרכו על אי תנועה, והספיק להתנגש בשלושה כלי רכב, או אז נאלץ לנטוש את הרכב ולהימלט רגלית.

אגב, באותו זמן של המנוסה ניסו הנוסעים השב"חים לשכנע את הנאשם שיעצור את רכב, זאת לאחר שחששו מנסיעתו הפרועה. הנאשם לא הקשיב לתחינותיהם ואף התנער מניסיון של אחד מהם לעצור את הרכב.

לאחר שהתנגש בשלושת הרכבים, יצא הנאשם והחל לרוץ לכיוון כפר סבא, זאת בכלל בלי לשים לב למה שגרם בתאונה. לבסוף, בסיוע עוברי אורח, נעצר הערבי והיום כאמור הוגש נגדו כתב אישום.

הרכב שהסיע את השבחים אתמול סמוך לעמק האלה (דובר המשטרה)

אתמול: 24 שב"חים נפצעו בתאונה שנגרמה ממרדף – הנהג נמלט

בתוך כך, אתמול נפצעו 24 שב"חים ערבים לאחר שנהג הרכב בו נסעו ניסה להימלט משוטרים. הנהג, שנסע בצורה פרועה מצור הדסה לכיוון עמק האלה, חצה קו הפרדה רצוף, איבד שליטה על הרכב והתנגש בעץ בצד הדרך. הפצועים פונו על די אמבולנסים של הסהר האדום ונהג הרכב נמלט מהמקום.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד