בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: פועל בניין ערבי רצח תיירת בנצרת

לאחר שתקף, חנק הנאשם את התיירת הנוצריה וגרם למותה, כך הותר כעת (ה') לפרסום

  • י' סיון תשע"ה - 12:39 28/05/2015
גודל: א א א
ארכיון (משטרת ישראל)
ארכיון (משטרת ישראל)

ביום ראשון ל' ניסן התגלה גופתה של דריה מגדלנה רוזמריק, תיירת נוצריה כבת 21, בחורשה בשכונת הר הקפיצה בנצרת כשהיא במצב ריקבון מתקדם. הצעירה הגיעה מפולין יחד עם קבוצה של 40 מחבריה לביקור באתרים נוצריים בצפון והם לנו במלון באזור. על פי ממצאי החקירה, הקבוצה יצאה לטיול באזור הכנרת ומגדלנה, שחשה ברע, נשארה במון. בהמשך היא יצאה לטיול קצר בשביל מחוץ למלון ומאז נאלמו עקבותיה. חברי דיווחו מאוחר יותר על העלמותה וכעבור שלושה ימים אותרה גופתה.

כעת הותר לפרסום כי היום (חמישי) הוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד קותיבה עטיאן, שב"ח ערבי מיריחו בשנות ה-20 לחייו העובד כפועל בניין בעיר. כתב האישום מייחס לו עבירות של שיבוש הליכי משפט, עבירות שב"ח, ניסיון למעשה מגונה ורצח.

עטיאן נעצר שבוע לאחר הרצח ועל פי כתב האישום החל לעקוב אחריה כשהבחין בה צועדת סמוך לאתר הבנייה בו עבד, לא הרחק מהמלון בו לנה. עטיאן תקף אותה וזו הצליחה להדוף אותו. הנאשם חשש כי תספר על מעשיו ובשל כך רדף אחריה, הפיל אותה לארץ וחנק אותה למוות.

בתחילה נעצרו בחשד למעורבות במעשה גם אחיו מחברון ואביהם של עטיאן, שעובדים גם הם באתר הבניה במקום. בהמשך הם הואשמו בעבירות שב"ח בלבד.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד