בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: תקפו פועלים ערבים סמוך לביתם

שלושה צעירים מירושלים הואשמו היום (ב') כי תקפו וגרמו חבלות לפועלים ערבים

  • כ"ו תשרי תשע"ה - 13:41 20/10/2014
גודל: א א א
פועלים ערבים (ארכיון) ארכיון הקול היהודי
פועלים ערבים (ארכיון) ארכיון הקול היהודי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) כתב אישום נגד שלושה אחים מירושלים בגין 'היזק בזדון' ו'תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות ממניע גזעני'.

על פי המתואר בכתב האישום, לפני כשמונה ימים הגיעו שניים מהנאשמים ברכבם לאזור תעשייה ברחוב יהודה המכבי בירושלים, למקום בו עבדו שני פועלים ערבים בסימון חנויות. הנאשמים אמרו לערבים כי לא יעבדו במקום זה מכיוון שתושבי האזור אינם מעוניינים כי ערבים יעבדו באזור זה.

בין הארבעה התפתחו חילופי דברים, בסיומם יצא אחד הנאשמים מהרכב ושבר מקל בו השתמש אחד הערבים. הערבים נרתעו ממעשיו ונמלטו מהמקום. כעבור זמן מה חזרו השניים לעבודתם. השניים שבו לביתם והזעיקו אח נוסף לעזרתם, כשהם מסבירים לו שמדובר בערבים.

הנאשם השלישי, שזה עתה הצטרף לאירוע, כיוון לעבר הערבים אקדח גז פלפל, דבר שגרם להם להימלט בשנית. הפעם השלושה לא וויתרו כאשר אחד הנאשמים שפך דלי צבע לעבר אחד הערבים ואילו אחר השני החל מרדף.

מעובדות כתב האישום עולה, כי הפועל הערבי נמלט לתוך חנות מכולת ברחוב גשר החיים הסמוך, שם התחבא בתוך תא שירותים. הנאשמים הגיעו אחריו למקום, עקרו את דלת השירותים והחלו להכות את הערבי באמצעות אלת ברזל ומוט נוסף. כאשר סיימו השלושה את פעולתם, אמרו לבעל החנות כי "הערבי ישלם על הנזק שנגרם" ועזבו את המקום.

כתוצאה מהאירוע, נגרמו לערבי נפיחות וכאבים ביד שמאל וכן חבלות וכאבים בפניו.

"ירושלים בוערת מזה זמן רב בעבירות קשות נגד הסדר הציבורי מהצד הערבי", אמר היום עו"ד עדי קידר המייצג את השלושה מטעם ארגון חוננו. "עדין הפקליטות ממשיכה לנסות ולהגדיל את הסטיסטיקה בהגשת כתבי אישום נגד יהודים תוך הכנסה מלאכותית של המניע הגזעני לשווא. האירוע היה ונותר קטטה שאין בינה לבין המניע הנטען דבר".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד