בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אל תשכחני" - למען ילדך

בכל שנה נשכחים ילדים בכלי רכב, ופעמים הדבר עולה בחייהם. כעת יוצאת תכנה חדשה 'אל תשכחני' שבצורה חכמה ומקורית תעזור לכם לא לשכוח את ילדכם ברכב

  • יח"צ
  • כ"ו תשרי תשע"ה - 17:35 20/10/2014
גודל: א א א

בצורה מצערת, בכל שנה נשכחים ילדים ברכבים סגורים. חלק מהמקרים מסתיימים בטוב, כאשר עוברי אורח או עובדי עירייה מחלצים את התינוקות בעודם בחיים. אולם חלק מהמקרים מסתיימים באסונות. מספיקים ארבעים דקות של שהייה ברכב נעול תחת שמש בשביל שהילד יקבל ל"ע מכת חום קטלנית.

חלק מהמקרים נגרמים בגלל רשלנות של הורים שמשאירים את הילד "רק דקה" באוטו וקופצים לסידורים, אולם חלק מהמקרים נגרמים בגלל שכחה או גורם כל שהוא שהסיח את דעתו של ההורה, לרוב שיחת טלפון דחופה מהעבודה.

כולם ודאי שואלים "איך הורה יכול לשכוח ילד באוטו" אבל העובדה היא שזה קרה יותר מידי פעמים בעיקר לאבות אבל גם לאימהות ולהורים נורמטיביים לחלוטין.

למרות שאנשים רבים מסוגלים לשכוח ילד במכונית, רובם, אפשר לומר, לא יישכחו בו את הטלפון החכם שלהם, שהרי כמעת ואינם מסוגלים להיות דקה בלעדיו, בלי חיבור ישיר לעולם, בלי פייסבוק, וואטאפ ושאר אפליקציות שהפכו להיות חלק מהחיים בעולם הגדול.

הניצול בזכירת הטלפון למניעת שכחת הילד

תוכנת "אל תשכני" מנצלת את זה בדיוק. היא עוקבת אחרי החיבור בין הדיבורית לפלאפון (מי שאין דיבורית מתבקש לרוץ ולהתקין או לשלם קנס של 1,000 ₪...) כאשר הסמרטפון מתחבר לדיבורית באמצעות הבלוטות' (Bluetooth) קופץ המסך הבא, בעברית או באנגלית תלוי בשפת המכשיר:

"האם יש תינוק ברכב". תמונות המסך העולה בחיבור הדיבורית

תשובה חיובית או התעלמות מהשאלה יגרמו לסמרטפון לדעת שיש תינוק ברכב.

בסיום נסיעה, כאשר מנתקים את הטלפון מהדיבורית קופץ בצורה אוטומטית המסך הבא:

האם זכרת לקחת אותי מהמכונית? תמונת המסך בניתוק הדיבורית

תשובה חיובית תסגור את המסך ולא תטריד יותר את המשתמש. לעומת זאת, התעלמות מהשאלה, מה שיכול לקרות אם מכניסים את הטלפון ישר לכיס, יגרום לפלאפן להתחיל בבכי קורע לב, דקה אחרי שהוצגה השאלה, מהבכי הזה אי אפשר להתעלם...

תשובה שלילית תגרום למסך להסגר ולעלות שוב אחרי 60 שניות.

התוכנה חינמית לחלוטין היום ובעתיד, וניתנת להורדה מחנות האלפיקציות של גוגל. התוכנה זמינה כרגע למכשירי אנדרואיד בלבד.

להורדת התוכנה לחץ כאן»

ניתן לסרוק את הקישור הזה:

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד