בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אלימות קשה בעמונה: "שוטרים נותנים מכות רצח"

תושבים ופעילים מדווחים על אלימות קשה וחריגה מצד כוחות הגירוש

  • ה' שבט תשע"ז - 20:26 01/02/2017
גודל: א א א
אלימות שוטרים בעמונה (tps)
אלימות שוטרים בעמונה (tps)

אמנם אלימות השוטרים בגירוש תושבי עמונה היום (רביעי) לא הגיעה לממדים של זו שהופעלה בידי המשטרה בפינוי הקודם בישוב לפני 11 שנים, אולם גם כעת מדווחים התושבים על אלימות קשה ובלתי רגילה.

בבית משפחת יהב היה פינוי שקט במשך כארבע שעות, אולם בשלב מסוים "השוטרים נכנסו לאטרף והתחילו לפרק את האנשים מכות רצח", אמר תושב עמונה לקול היהודי.

במהלך העימותים נפצעו פעילים ומתיישבים באורח קל וחלקם אף פונו לקבלת לטיפול במרכזי הרפואה שערי צדק והדסה בירושלים.

צבי סוכות בעמונה (דף הפייסבוק של צבי סוכות)

"כאחד שמכיר התעללות של המשטרה דבר כזה עוד לא חוויתי", כתב פעיל מרכזי במטה מאבק עמונה צבי סוכות. "מול המצלמות בעמונה השוטרים יחסית רגועים, רק ברגע שהגענו לאוטובוס הכל השתנה".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"ברגע הכניסה לאוטובוסים הפלאפון מוחרם ואנחנו נזרקים בברוטליות אחורה. חברה ששואלים שאלות חוטפים מכות רצח. אין הסבר לאן לוקחים אותנו ולמה. צרחות ודחיפות. אנשים שחייבים לשרותים לא מורשים להתפנות מי שרוצה להתפלל מנחה חוטף מכות כשנעמד להתפלל".

סוכות מוסיף לספר על הסאגה שחוו: "סוף פסוק זרקו אותנו בתחנת הרכבת פאתי מודיעין. איתנו ילדים בני 14 בלי אגורה שחוקה שלא מכירים את האזור וממש מתחננים לשוטר שישים אותם לפחות במקום מוכר או ייתן להם כמה שקלים".

לכל האלימות הזו היה גם סוף טוב, כאשר פגשו את הפעילים תושבים ממודיעין. "צדיקים ממודיעין פינקו את החבר'ה בשתייה ופיצות. דמעות בעיניים. והצדיקים מעפרה שלחו רכב חזור ומטה עמונה הביא הסעה לירושלים", מסיים סוכות.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד