בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אנטישמיות בברוקלין: "לרצוח את היהודי"

דייר יהודי חדש שהגיע לבית הדירות בו התגורר גילה כתובת גרפיטי בסמוך לביתו הקוראת לשכניו הגויים לרצוח אותו. בפילדלפיה רוססו צלבי קרס על איטליז כשר.

  • כ' אלול תשע"ד - 16:19 15/09/2014
גודל: א א א

יהודי שהגיע לאחרונה לגור בבית דירות בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, זכה לקבלת פנים חמה, אך ממש לא נעימה. היהודי, שהגיע למסדרון הבניין, הופתע לגלות סמוך לביתו כתובת גרפיטי גדולה בה נכתב "לרצוח את היהודי".

הדייר היהודי, שנבהל מן המעשה, הזעיק את המשטרה המקומית ואלה סרקו את המקום אך לא מצאו דבר. בין השאר לקחו השוטרים ממצאים מהשטח כדי לנסות לאתר את החשודים בריסוס הכתובת, שעלולה בין השאר להוסיף שמן למדורת האנטישמיות הגדולה.

גם בפילדלפיה. יהודי בעל חנות לבשר כשר שהגיע לפתוח את חנותו ביום חמישי שעבר, הופתע לגלות שעל כל חזית החנות רוססו צלבי קרס. היהודי סיפר לעיתונאים שהגיעו למקום, כי לפני שנים רבות הוריו ברחו מאוקרינה לארה"ב בעקבות אירועים אנטישמיים שביצעו גויים מקומיים בחנותם. לדבריו, הוריו לא האמינו שגם בארה"ב יהיו מעשים אנטישמיים שכאלו.

יש לציין שבזמן האחרון התרבו מקרי האנטישמיות ברחבי העולם. רק בשבוע שעבר פורסם על כתובות נאצה וצלבי קרס שרוססו בבית כנסת במיאמי ביץ' וכן בבית מדרש בלייקווד שבניו ג'רזי. בין השאר הושחתו דברים במקום. מצלמה שהייתה בבית המדרש בלייקווד זיהתה גבר שחור בעת שמבצע את המעשה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד