בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אנטישמיות גם באוסטרליה – ילדים יהודים הותקפו

קבוצת נערים שיכורים עלתה לאוטובוס שהסיע ילדים יהודים סמוך לסידני. הנערים קראו קריאות אנטישמיות ואיימו כי ירצחו את הילדים

  • מערכת הקול-היהודי
  • י"א אב תשע"ד - 09:37 07/08/2014
גודל: א א א
סידני (Miro Kesich)
סידני (Miro Kesich)

על רקע המבצע ברצועת עזה התגברו ארועי האנטישמיות ברחבי העולם, ואמש (רביעי) הגיעו האירועים גם לאוסטרליה, הנחשבת למקום ידידותי יחסית ליהודים.

על פי דיווחי כלי התקשורת במדינה, שישה נערים גויים עלו על אוטובוס שהסיע תלמידים יהודים מבית הספר, קראו קריאות אנטישמיות ואיימו על הילדים.

האירוע התרחש ברנדוויק, פרבר של הבירה סידני. הנערים, שעל פי הדיווחים היו שיכורים, עלו לאוטובוס לבושים במדי בית ספר, והחלו לקלל את הילדים ולקרוא "הייל היטלר", ו"הפלסטינים צריכים להרוג את כל היהודים". הם גם איימו על הילדים הקטנים ברצח.

הבוקר דווח כי חמישה מבין התוקפים נעצרו והמשטרה המקומית טוענת כי חשוד שישי מוכר להם. בעקבות האירוע תוגברה האבטחה בבתי הספר והורים רבים הביעו חשש מפני אירועים דומים.

האירוע מצטרף לשורת מעשי אנטישמיות ברחבי העולם ובעיקר באירופה שם מתגוררים כיום מליוני מהגרים מוסלמים. ברומא רוססו עשרות כתובות נאצה נגד יהודים וצלבי קרס. בגרמניה היו הפגנות אלימות נגד יהודים ובקבוקי תבערה הושלכו בידי מוסלמים על בית כנסת בעיר וופרטל שבמערב גרמניה.

בצרפת אירעו מספר הפגנות אלימות במיוחד בהם נטלו חלק אלפי מהגרים מוסלמים ואנטישמיים מקומיים. בתי עסק של יהודים הוצתו והמתפרעים התעמתו עם המשטרה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד