בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ב-ynet נלחמים בעבודה עברית

מפעל שמחפש "חבר'ה משלנו" עורר את זעמם של כתבי האתר הפופולרי

  • ל' שבט תשע"ו - 21:42 09/02/2016
גודל: א א א
עובד ערבי. אילוסטרציה (יהודה פרל) (יהודה פרל)
עובד ערבי. אילוסטרציה (יהודה פרל) (יהודה פרל)

באתר ynet העלו היום (שלישי) כתבת 'תחקיר' על מפעל שלטענתם מעוניין לפטר את עובדיו הערבים ולהעסיק במקומם פועלים יהודים.

הסיפור החל כאשר הודעת 'דרושים' ב-SMS החלה לעבור מאדם לאדם. בהודעה נכתב: "במסגרת החלפת העובדים הערבים בעובדים יהודיים במפעל... המפעל מחפש כעת עובדים מקצועיים".

כתב ynet שההודעה התגלגלה לפתחו התקשר למספר הטלפון שהופיע בהודעה והציג עצמו כמועמד פוטנציאלי. האדם איתו שוחח הסביר לו שעכשיו רוצים במפעל לעבור ל"חבר'ה משלנו". כתב ערבי של ynet, חסאן שעלאן, התקשר אף הוא למספר הטלפון שבהודעה ונענה בצורה רפה. "אם זה יתאים אנחנו נחזור אליך", נאמר לו.

שוחחנו בקול היהודי עם האדם שהפיץ את ההודעה. הוא אמר שהוא כלל אינו עובד במפעל ולא עשה זאת על דעת בעלי המפעל. לדבריו, בעלי המפעל הם סביו ודודיו והוא החליט לקחת על עצמו יוזמה ולנסות לגייס פועלים יהודים למפעל במקום הפועלים הערבים שמועסקים בו היום. כל זאת לא מנע, כאמור, מ-ynet להכפיש את המפעל תוך ציון שמו.

ממוקד 'עבודה עברית' נמסר לקול היהודי: "אנחנו שמחים לשמוע שיהודים בעלי יוזמה מנסים להשפיע על אחיהם להעסיק את אחיהם היהודים במקום אוכלוסייה עויינת".

במוקד הוסיפו: "היינו מצפים שאתר חדשות יפעל לקידום ערך העבודה העברית והאחווה שהדבר יוצר בין כל היהודים. חבל שיש מי שמנסה להאבק בתופעות חיוביות כל כך בעם ישראל במקום לעודד אותן".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד